Vakantie
Nou nou Anne ik had je graag bezocht, maar toen ik een zaterdag bij Admin kwam regende het daar (volgens jou was het daar beter als bij ons in het westen) maar de ganse dag bleef het regenen en kon je met goed fatsoen niet buiten komen en zeker geen bezoek afleggen bij Anne.
Nou ik heb wel gemerkt dat het daar met riesen erg moeilijk wordt als alle holten vol staan met water, het water spat boven je auto uit als je in die holten terecht komt met je wielen.
Maar voor de overige forummers, HET GAAT GOED MET ADMIN!!!!!!!!!. Het lijkt wel of hij ineens helemaal veranderdt is, hij spreekt geen korte forumtaal meer en lijkt ineens meer op een mens.:,:,
Ik zag hem zelfs in een skeltertje, van de kinderen, voorbij komen, hard trappend met een gelukzalige lach op zijn gezicht.
Nou dan kan het niet anders of het moet goed met hem gaan.
Bij ons vertrek werden we nog extra nagewuifd en op de gezichten kon je zien dat ze dachten : Zo die ouwe-tjes hebben we ook weer gehad.
:,;)
Vrijdag zit het er voor admin weer op en komt hij weer naar huis.:# of? :+
[Veranderd op 12/8/02 door Jelle]
Nou ik heb wel gemerkt dat het daar met riesen erg moeilijk wordt als alle holten vol staan met water, het water spat boven je auto uit als je in die holten terecht komt met je wielen.
Maar voor de overige forummers, HET GAAT GOED MET ADMIN!!!!!!!!!. Het lijkt wel of hij ineens helemaal veranderdt is, hij spreekt geen korte forumtaal meer en lijkt ineens meer op een mens.:,:,
Ik zag hem zelfs in een skeltertje, van de kinderen, voorbij komen, hard trappend met een gelukzalige lach op zijn gezicht.
Bij ons vertrek werden we nog extra nagewuifd en op de gezichten kon je zien dat ze dachten : Zo die ouwe-tjes hebben we ook weer gehad.
:,;)
Vrijdag zit het er voor admin weer op en komt hij weer naar huis.:# of? :+
[Veranderd op 12/8/02 door Jelle]
Pas maar op dat ADMIN niet opeens last krijgt van zijn rug.... die skelters die hobbelen alsof het een lieve lust is..... ze zijn ook nog eens niet geveerd.....!!! PAS MAAR OP ADMIN !!!Ik zag hem zelfs in een skeltertje, van de kinderen, voorbij komen, hard trappend met een gelukzalige lach op zijn gezicht.

Onze Admin heeft zich toch niet helemaal in kunnen houden. Want kon hij vanuit zijn vakantiehuis niet op het internet komen, nu heeft hij dus bij de receptie van het recreatiepark zijn laptop aangesloten en kon toch even met spiedende blik rondkijken of er nog ongerechtigheden te zien waren:o;)
Ja ook Admin komt niet geheel onder de verslaving uit.:,:,:,
Ja ook Admin komt niet geheel onder de verslaving uit.:,:,:,
jaJa Cor is weer terug in de alblasserwaard!!
zou hijn ook een topic gaan openen met zijn vakantie belevenissen op de Holterberg????
hij schijnt flink actief geweest te zijn in de vakantie dus zijn we natuurlijk benieuwd naar zijn belevenissen.
enne..... tja...
:( Cor heeft zich natuurlijk wel van zijn zwakste kant laten zien door twee dagen voor zijn vertrek toch nog ff online te gaan op het forum!
zwak hoor!:,:,:,
zou hijn ook een topic gaan openen met zijn vakantie belevenissen op de Holterberg????
hij schijnt flink actief geweest te zijn in de vakantie dus zijn we natuurlijk benieuwd naar zijn belevenissen.
enne..... tja...

zwak hoor!:,:,:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Ik hoop twee weken op kamp te gaan. Noem het vooral geen vakantie...
Het is een kamp leiden/lijden (lastig hoor, Nedelands...
)
Maar in elk geval ben ik een poosje weg, dus de rust keert weer... :,:,:,
Ik laat jullie wel weten hoe het ging! Ik hoop dat we een beetje lekker weer hebben, om nou twee weken binnen te zitten met een groep zich vervelende pubers...:!:!:!
Maar goed, mijn verloofde gaat ook mee, dat maakt een hoop goed!
:D

Maar in elk geval ben ik een poosje weg, dus de rust keert weer... :,:,:,
Ik laat jullie wel weten hoe het ging! Ik hoop dat we een beetje lekker weer hebben, om nou twee weken binnen te zitten met een groep zich vervelende pubers...:!:!:!
Maar goed, mijn verloofde gaat ook mee, dat maakt een hoop goed!