ik zou solliciteren als koster, JantjeJantje schreef:Eens.
En de 6 van Psalm 6 hoort onder de 6 van Psalm 36 en boven de 1 van Psalm 51. Verder hoort er nog een komma tussen de coupletten.

ik zou solliciteren als koster, JantjeJantje schreef:Eens.
En de 6 van Psalm 6 hoort onder de 6 van Psalm 36 en boven de 1 van Psalm 51. Verder hoort er nog een komma tussen de coupletten.
Ik kan het anders heel goed begrijpen. Niet teuten, zoals een oude vriend het eens uitdrukte.Jantje schreef:Eens.
Ik weet alleen niet van welke kerk dat is, al zie ik dat de poster van deze foto online is, bij het schrijven van dit bericht... En verder acht ik me onkundig tot dat werk.Hendrikus schreef:ik zou solliciteren als koster, JantjeJantje schreef:Eens.
Haha, heeft het een draadloze verbinding dan? Geen draadjes of projectie?Pioenroosje schreef:. Het is ook samenbindend: we hebben een prijsvraag uitstaat wie als eerste het bord kan hacken
Nee, dit was puur op basis van exegese van 't bord. Zou niet weten waar dit bord hangt, trouwens.Jantje schreef:Had @Jongere ook niet enige voorkennis? Dat zou kunnen natuurlijk...
Als kind mocht ik onze koster helpen met het klaarhangen van het psalmbord voor de middagdienst. Op een zondag was de HC zondag 15 aan de beurt; in een recalcitrante bui heb ik die stiekem omgewisseld naar zondag 51. De koster kwam tijdens de 'collectezang' naar voren om de bordjes weer goed te hangen. En ik moest in de week erna naar hem toe om excuses aan te bieden. Het was gelijk het einde van de hulpdiensten.Pioenroosje schreef:. Het is ook samenbindend: we hebben een prijsvraag uitstaat wie als eerste het bord kan hacken
Dat heeft @Pioenroosje zojuist verklapt.Jongere schreef:Nee, dit was puur op basis van exegese van 't bord. Zou niet weten waar dit bord hangt, trouwens.Jantje schreef:Had @Jongere ook niet enige voorkennis? Dat zou kunnen natuurlijk...
Niet doen, dan zit je straks niet meer op Refoforum. Je hebt een weektaak om alle cijfers netjes onder elkaar te krijgenJantje schreef:Ik weet alleen niet van welke kerk dat is, al zie ik dat de poster van deze foto online is, bij het schrijven van dit bericht... En verder acht ik me onkundig tot dat werk.Hendrikus schreef:ik zou solliciteren als koster, JantjeJantje schreef:Eens.