Vrijdagavond invulling

Rijssen

Re: Vrijdagavond invulling

Bericht door Rijssen »

Zal mijn vroegere vrijdagavond bestedingen maar niet posten.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Rijssen schreef:Zal mijn vroegere vrijdagavond bestedingen maar niet posten.
Dan misschien beter je huidige vrijdagavond bestedingen te posten?
Rijssen

Bericht door Rijssen »

M'n huidige vrijdagavond besteding hangt af van de situatie, meestal na een week zwoegen ben ik graag thuis.
En kan ik de ogen meestal niet de hele avond openhouden.
henriët

Bericht door henriët »

Vrijdagavond is 'onze' avond. We hebben dan tijd voor elkaar.
Daarnaast is vrijdagavond ook een visite avond.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Om de week ga ik naar de jeugdvereniging(sep-jun), verder af en toe een keer naar vrienden of misschien is er wat anders georganiseerd waar het me wel leuk lijkt om naar toe te gaan.
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

Deze avond mogen de kids ook langer opblijven.. Vinden ze helemaal top! :super Dus meestal een gezinsavond.
Soms ook wel een visiteavond... dan kan het ook nog laat worden, want de volgende dag kunnen we uitslapen.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Katharina van Bora schreef:Deze avond mogen de kids ook langer opblijven.. Vinden ze helemaal top! :super Dus meestal een gezinsavond.
Soms ook wel een visiteavond... dan kan het ook nog laat worden, want de volgende dag kunnen we uitslapen.
Wij hebben tegenwoordig bijna iedere avond gezinsavond, kleintjes worden groot :slurp ;)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Katharina van Bora schreef:Deze avond mogen de kids ook langer opblijven.. Vinden ze helemaal top! :super Dus meestal een gezinsavond.
Tis misschien heel raar, maar wij zijn niet zo van de opgedrongen bedtijd.
Niet dat ik ze als ouwe wijven op liet zitten, maar keek een beetje naar ze, ik heb kinderen die heel weinig slaap nodig hebben.
Hebben ze van hun ouders :)
Toen ik de oudste volgens het boekje naar bed bracht, was die zo vervelend, liep maar te spoken.
Toen ik mij aanpaste aan het natuurlijk ritme, ging het stukken beter.
Ik ben dat bij de volgende kinderen ook blijven doen.
1 dochter gaat naar verhouding vroeger naar bed, zij heeft het nodig, maar ik hoef nooit aan te dringen.
Ik lag zelf vroeger ook uuuuren wakker, te lezen, omdat ik simpelweg geen slaap had.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
albion

Bericht door albion »

Marnix schreef: Daarvoor vaak bij vrienden thuis, zeker hen die niet meer thuis woonden... af en toe was er een soos of een feestje.
Wat doen jullie dan zo'n hele avond? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Mijn zoon doet dat nl ook en ik kan me geen voorstelling geven
waar ze zo'n hele avond dan over praten. Hij noemt het chillen. Gezellig op de bank met een hapje en een drankje en een muziekje...??
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
helma

Bericht door helma »

Een paar gaan er naar de JV (-16)
w.b. de 16 plussers...
Er zijn er meestal wel die oppassen ergens
De Levensbron wordt ook altijd bijgehouden.
Verjaardagen worden ook doorgaans op vrijdagavond gevierd.

Meestal hebben we alleen de 2 kleintjes thuis
Dan gaan we nog wel eens naar de kringloop en aansluitend bij mijn schoonouders koffiedrinken
Wij zelf gaan weinig op visite; naar mate de kinderen ouder worden vind ik het minder fijn om 's avonds weg te zijn uit het gezin.
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

Orchidee schreef:
Wij hebben tegenwoordig bijna iedere avond gezinsavond, kleintjes worden groot :slurp ;)
Dat lijkt me erg wennen, nu liggen ze door de weeks om half 8 's avonds.
Maar ja...Luther verheugt zich er al op om 's avonds -liefst na 23.00- als ik op bed lig, met ze te boomen en te praten. Nog even geduld...
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Marnix

Bericht door Marnix »

albion schreef:
Marnix schreef: Daarvoor vaak bij vrienden thuis, zeker hen die niet meer thuis woonden... af en toe was er een soos of een feestje.
Wat doen jullie dan zo'n hele avond? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Mijn zoon doet dat nl ook en ik kan me geen voorstelling geven
waar ze zo'n hele avond dan over praten. Hij noemt het chillen. Gezellig op de bank met een hapje en een drankje en een muziekje...??
Inderdaad. Muziekje, gezellig kletsen, beetje plezier hebben. Zoals volwassenen op een verjaardag kunnen kletsen met elkaar kunnen jongeren dat ook. De onderwerpen zullen iets anders zijn misschien, maar het principe is het zelfde :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Katharina van Bora schreef:
Orchidee schreef:
Maar ja...Luther verheugt zich er al op om 's avonds -liefst na 23.00- als ik op bed lig, met ze te boomen en te praten. Nog even geduld...
Nou voor dat je het weet is het zover :slurp
Gisterenavond lagen wij al op bed...gaat m'n oudste dochter nog even douchen, want anders moest ze vanmorgen zo vroeg op, want dan ging haar zusje ook al douchen, om half 7, en zou zei dus om 6 uur eruit moeten...
Daar had madam dus geen zin in, lagen wij om kwart over 11 gisterenavond te dommelen, onder luid gekletter van de douche :bobo
Laatst gewijzigd door Orchidee op 29 okt 2010, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Ha ha, geen last van je blaas gekregen ? ;)
Mijn man moet de laatste tijd errug vroeg op, gaat dus eerder naar bed dan ik.
Ik heb ook zo'n boomlange jongeman hier dan nog zitten, idd chillen met een bak chips en wat te drinken, (hij hoeft niet zo vroeg op) en dan kletsen we nog wat. Je komt zo s'avonds laat tot heel andere gesprekken dan smorgens bij de koffie :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Orchidee schreef:
Katharina van Bora schreef:
Orchidee schreef:
Nou voor dat je het weet is het zover :slurp
Gisterenavond lagen wij al op bed...gaat m'n oudste dochter nog even douchen, want anders moest ze vanmorgen zo vroeg op, want dan ging haar zusje ook al douchen, om half 7, en zou zei dus om 6 uur eruit moeten...
Daar had madam dus geen zin in, lagen wij om kwart over 11 gisterenavond te dommelen, onder luid gekletter van de douche :bobo
:humhihi

Al snap ik dat het niet grappig is.

(zei ze het, of bedoel je: zij :huhu )
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Plaats reactie