Kliksafe

Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Kliksafe

Bericht door BJD »

jvdg schreef:
BJD schreef:Mooi , kan ik ambtsdrager worden in de GG ;)
Dat geloof ik niet.
Iemand die dat wenst is bij voorbaat uitgesloten. :)
En gelukkig maar.
Mijn vader zei me altijd..
1 tim 3
Dit is een getrouw woord: zo iemand tot eens opzieners ambt lust heeft, die begeert een treffelijk werk
[/quote]

Eens, maar wie waardeert dit ambt zonder Gods begeerte daartoe?
Ik durf niet en kan niet.[/quote]
Effe overnieuw quoten.. nu staat er dat ik ambtsdrager wil worden... :huhu :haha
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Kliksafe

Bericht door eilander »

Luther schreef:
Waarheidsvriend schreef:Het deputaatschap Moderne Media van de Gereformeerde Gemeenten heeft een duidelijke lijn voor het beleid van de kerkenraden opgesteld. Geen open internet, slechts gefilterd internet met Kliksafe. Deze zorg van de ambtsdragers voor het leven van de gemeente noem ik voorbeeldig. In geen deel van christelijk Nederland is zo'n sterk besef van het ontwrichtende gevolg van het kijken naar veruit de meeste televisieprogramma's, van de grote gevaren van het surfen op internet als in de (Oud) Gereformeerde Gemeenten (in Nederland).
Vreemd, want ik heb bnog nooit van zo'n richtlijn gehoord. Ik ken legio ambtsdragers die geen kliksafe, maar solcon hebben.
Ik kreeg pas een paar mailadressen van predikanten die zich aan de rechterzijde van de HHK bevinden, en dat waren Solconadressen. Waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17575
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Kliksafe

Bericht door huisman »

jvdg schreef:
huisman schreef:
Luther schreef:
Waarheidsvriend schreef:Het deputaatschap Moderne Media van de Gereformeerde Gemeenten heeft een duidelijke lijn voor het beleid van de kerkenraden opgesteld. Geen open internet, slechts gefilterd internet met Kliksafe. Deze zorg van de ambtsdragers voor het leven van de gemeente noem ik voorbeeldig. In geen deel van christelijk Nederland is zo'n sterk besef van het ontwrichtende gevolg van het kijken naar veruit de meeste televisieprogramma's, van de grote gevaren van het surfen op internet als in de (Oud) Gereformeerde Gemeenten (in Nederland).
Vreemd, want ik heb bnog nooit van zo'n richtlijn gehoord. Ik ken legio ambtsdragers die geen kliksafe, maar solcon hebben.
Mooi , kan ik ambtsdrager worden in de GG ;)
Dat geloof ik niet.
Iemand die dat wenst is bij voorbaat uitgesloten. :)
En gelukkig maar.
Ik zou dan ook eerst van kerkverband moeten wisselen.......ik denk niet dat ik dat doe.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-DIA-
Berichten: 32855
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kliksafe

Bericht door -DIA- »

Een vraagje: Is het met Kliksafe mogelijk om MSN op je pc te hebben?
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Re: Kliksafe

Bericht door Wilhelm »

-DIA- schreef:Een vraagje: Is het met Kliksafe mogelijk om MSN op je pc te hebben?

Tuurlijk , en al zou het niet mogelijk zijn is het mi nog geen valide argument om voor een andere provider als Kliksafe te kiezen...
-DIA-
Berichten: 32855
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kliksafe

Bericht door -DIA- »

Wilhelm schreef:
-DIA- schreef:Een vraagje: Is het met Kliksafe mogelijk om MSN op je pc te hebben?

Tuurlijk , en al zou het niet mogelijk zijn is het mi nog geen valide argument om voor een andere provider als Kliksafe te kiezen...
In de tijd dat ik internet kreeg bestond Kliksafe volgens mij niet, je had volgens mij wel RDNet, maar in de praktijk blijkt dat toch vrijwel iedereen voor het Solconfilter koos... Waarom? Waarschijnlijk is Solcon minder streng...
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Re: Kliksafe

Bericht door Wilhelm »

-DIA- schreef:
Wilhelm schreef:
-DIA- schreef:Een vraagje: Is het met Kliksafe mogelijk om MSN op je pc te hebben?

Tuurlijk , en al zou het niet mogelijk zijn is het mi nog geen valide argument om voor een andere provider als Kliksafe te kiezen...
In de tijd dat ik internet kreeg bestond Kliksafe volgens mij niet, je had volgens mij wel RDNet, maar in de praktijk blijkt dat toch vrijwel iedereen voor het Solconfilter koos... Waarom? Waarschijnlijk is Solcon minder streng...
Had ik zeker van jou niet verwacht ;)
-DIA-
Berichten: 32855
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kliksafe

Bericht door -DIA- »

Wilhelm schreef:
-DIA- schreef:
Wilhelm schreef:
-DIA- schreef:Een vraagje: Is het met Kliksafe mogelijk om MSN op je pc te hebben?

Tuurlijk , en al zou het niet mogelijk zijn is het mi nog geen valide argument om voor een andere provider als Kliksafe te kiezen...
In de tijd dat ik internet kreeg bestond Kliksafe volgens mij niet, je had volgens mij wel RDNet, maar in de praktijk blijkt dat toch vrijwel iedereen voor het Solconfilter koos... Waarom? Waarschijnlijk is Solcon minder streng...
Had ik zeker van jou niet verwacht ;)
Nee he? Maar ja, veranderen is voor mij (aspergertje) ook altijd niet even makkelijk als je begrijpt wat ik bedoel... ;)
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Gebruikersavatar
Zacheüs
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 sep 2009, 13:18
Locatie: ergens in het midden des lands

Re: Kliksafe

Bericht door Zacheüs »

-DIA- schreef:
Wilhelm schreef:
-DIA- schreef:Een vraagje: Is het met Kliksafe mogelijk om MSN op je pc te hebben?

Tuurlijk , en al zou het niet mogelijk zijn is het mi nog geen valide argument om voor een andere provider als Kliksafe te kiezen...
In de tijd dat ik internet kreeg bestond Kliksafe volgens mij niet, je had volgens mij wel RDNet, maar in de praktijk blijkt dat toch vrijwel iedereen voor het Solconfilter koos... Waarom? Waarschijnlijk is Solcon minder streng...

Ik kan met Kliksafe wel op MSN komen, maar de video's worden geblokkeerd, dus ook die lachwekkende katten kan ik niet zien. Dus idd, Solcon is minder streng..........
Zachea
-DIA-
Berichten: 32855
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kliksafe

Bericht door -DIA- »

Zacheüs schreef:
-DIA- schreef:
Wilhelm schreef:
-DIA- schreef:Een vraagje: Is het met Kliksafe mogelijk om MSN op je pc te hebben?

Tuurlijk , en al zou het niet mogelijk zijn is het mi nog geen valide argument om voor een andere provider als Kliksafe te kiezen...
In de tijd dat ik internet kreeg bestond Kliksafe volgens mij niet, je had volgens mij wel RDNet, maar in de praktijk blijkt dat toch vrijwel iedereen voor het Solconfilter koos... Waarom? Waarschijnlijk is Solcon minder streng...

Ik kan met Kliksafe wel op MSN komen, maar de video's worden geblokkeerd, dus ook die lachwekkende katten kan ik niet zien. Dus idd, Solcon is minder streng..........
Zachea
Het filmje vind ik op zich niet verkeerd, maar er zit idd wel een ritmisch deuntje op de achtergrond.
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Kliksafe

Bericht door MarthaMartha »

Maar Dia, solcon is toch ook prima? ik heb nog nooit gekke dingen op mijn scherm gekregen....

goed is goed, laat je geen schuldgevoel aanpraten.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Kliksafe

Bericht door BJD »

Vraag me af hoe kliksafe omgaat met twitter. Heb vanuit mijn functie een twitteraccount. Als ik zie wat voor bagger er voorbij komt in mijn timeline.. Vraag me af of kliksafe dit weet...
(niet dat ik tegen twitter ben, maar opvallend genoeg hoor ik hier nooit iemand over.)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23924
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Kliksafe

Bericht door refo »

BJD schreef:Vraag me af hoe kliksafe omgaat met twitter. Heb vanuit mijn functie een twitteraccount. Als ik zie wat voor bagger er voorbij komt in mijn timeline.. Vraag me af of kliksafe dit weet...
(niet dat ik tegen twitter ben, maar opvallend genoeg hoor ik hier nooit iemand over.)
Je hoeft niet iedereen te volgen.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Kliksafe

Bericht door BJD »

refo schreef:
BJD schreef:Vraag me af hoe kliksafe omgaat met twitter. Heb vanuit mijn functie een twitteraccount. Als ik zie wat voor bagger er voorbij komt in mijn timeline.. Vraag me af of kliksafe dit weet...
(niet dat ik tegen twitter ben, maar opvallend genoeg hoor ik hier nooit iemand over.)
Je hoeft niet iedereen te volgen.
nee, je hoeft ook bep. sites niet te bezoeken.. :slurp maar bv pubers me een "keurig" kliksafeabbo kunnen denk ik veel bagger opzoeken op twitter.
ejvl
Berichten: 5770
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Kliksafe

Bericht door ejvl »

Ook met het kliksafe filter.
Een beetje handige jongere kan zo om het filter heen fietsen.
Ik heb zelf IT gestudeerd, toen was er nog RD-Net, het was toen al een sport om om het filter heen te komen, en helaas deed ik daar ook aan mee.
Ik weet hoe het filter van Kliksafe nu in elkaar zit, maar dat is echt niet 100% waterdicht, ook de white list niet.

Verder heb ik wel heel veel respect voor Kliksafe om het op deze manier te regelen, en ik vind ook dat christenen, in ieder geval met kinderen, zeker een filter op het internet moet hebben.
Of dit Kliksafe of Solcon is maakt volgens mij niet heel veel uit, behalve uitzendinggemist.nl, sportnieuws en Youtube.
Gesloten