als je iets niet post betekent het niet dat er niet over nagedacht wordt. Dat topic van de zending houdt me de laatste dagen best bezig...blijmoedig schreef:Ik blijf me er ook over verbazen. Dat het schijnbaar interessanter is om de fouten van anderen breed uit te meten (zelf zijn we natuurlijk allemaal engeltjes) en openlijk schande van te spreken, dan te reageren op meer serieuzere topics als over de zending
Ik probeer er iets positiefs in te ontdekken, maar het lukt me niet
CDA normen en waarden?
Re: CDA normen en waarden?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Fijn dat jij het beter doet, blijmoedig.blijmoedig schreef:Ik blijf me er ook over verbazen. Dat het schijnbaar interessanter is om de fouten van anderen breed uit te meten (zelf zijn we natuurlijk allemaal engeltjes) en openlijk schande van te spreken, dan te reageren op meer serieuzere topics als over de zending

-
Ja, dat vind ik ook wel fijnAfgewezen schreef:Fijn dat jij het beter doet, blijmoedig.blijmoedig schreef:Ik blijf me er ook over verbazen. Dat het schijnbaar interessanter is om de fouten van anderen breed uit te meten (zelf zijn we natuurlijk allemaal engeltjes) en openlijk schande van te spreken, dan te reageren op meer serieuzere topics als over de zending

Iets meer ootmoed siert de mensch...blijmoedig schreef:Ja, dat vind ik ook wel fijnAfgewezen schreef:Fijn dat jij het beter doet, blijmoedig.blijmoedig schreef:Ik blijf me er ook over verbazen. Dat het schijnbaar interessanter is om de fouten van anderen breed uit te meten (zelf zijn we natuurlijk allemaal engeltjes) en openlijk schande van te spreken, dan te reageren op meer serieuzere topics als over de zending

-
Iets meer gevoel voor humor ookMister schreef:Iets meer ootmoed siert de mensch...blijmoedig schreef:Ja, dat vind ik ook wel fijnAfgewezen schreef:Fijn dat jij het beter doet, blijmoedig.blijmoedig schreef:Ik blijf me er ook over verbazen. Dat het schijnbaar interessanter is om de fouten van anderen breed uit te meten (zelf zijn we natuurlijk allemaal engeltjes) en openlijk schande van te spreken, dan te reageren op meer serieuzere topics als over de zending

...en blijmoedig ging ze voort.blijmoedig schreef: Iets meer gevoel voor humor ook
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Staatsecretaris de Vries is wat minder blijmoedig opgestapt....Luther schreef:...en blijmoedig ging ze voort.blijmoedig schreef: Iets meer gevoel voor humor ook

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hoe kan iemand op zo een positie ook zo iets doen: hij was de aanvoerder van "normen en waarden ", hij was De man achter en om Balkenende, in de krijgsmacht ( en overal ) is een relatie met een "lagere in rang " het tegendeel van wat kan en moet ( en al helemaal als het personeelsbeleid onder je valt! ), en dan ook nog eens vlak voor de verkiezingen waar het CDA er bepaald niet bij voorbaat winnend op staat. Als wie ook zo omgaat met zijn/haar eigen (trouw)beloften/contract, wat is dan te verwachten van de verantwoordelijkheid en trouw in het werk en van een voorbeeldfunctie ? Is dat allemaal niet onderkend, of verkeerd ingeschat? Dat is dan wel heel dom.huisman schreef:Staatsecretaris de Vries is wat minder blijmoedig opgestapt....Luther schreef:...en blijmoedig ging ze voort.blijmoedig schreef: Iets meer gevoel voor humor ook
Overigens: eens te meer geldt: wie van ons staat zie toe dat hij/zij niet ( zelf ) valle.
Thomas
- Bonny
- Contacteer:
Misschien is het wat een ongemakkelijke vergelijking, maar ook David ging in de fout. Ondanks dat hij een man naar Gods hart was, toch zat ook de zonde in hemJacobse schreef:
Hoe kan iemand op zo een positie ook zo iets doen: hij was de aanvoerder van "normen en waarden ", hij was De man achter en om Balkenende, in de krijgsmacht ( en overal ) is een relatie met een "lagere in rang " het tegendeel van wat kan en moet ( en al helemaal als het personeelsbeleid onder je valt! ), en dan ook nog eens vlak voor de verkiezingen waar het CDA er bepaald niet bij voorbaat winnend op staat. Als wie ook zo omgaat met zijn/haar eigen (trouw)beloften/contract, wat is dan te verwachten van de verantwoordelijkheid en trouw in het werk en van een voorbeeldfunctie ? Is dat allemaal niet onderkend, of verkeerd ingeschat? Dat is dan wel heel dom.
Overigens: eens te meer geldt: wie van ons staat zie toe dat hij/zij niet ( zelf ) valle.
Thomas
The Groom's still waiting at the altar