Hoe rechts ben jij?

Ander

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door Ander »

Jouw eindscore is: 115 dit is 72% rechts
Je bent een duidelijke rechtse rakker! Het is duidelijk voor jou hoe de wereld er uit dient te zien en je staat trots en overtuigd voor die opvatting. Maar economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts.

:super
huisman

Bericht door huisman »

Hallo ik ben 47% rechts (Wordt je onder de 50% verwijderd van dit forum???? :bobo )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Auto

Bericht door Auto »

huisman schreef:Hallo ik ben 47% rechts (Wordt je onder de 50% verwijderd van dit forum???? :bobo )
Dan heb jij dus voor het bekende Noord Europese interieur gekozen .......... :mdr
huisman

Bericht door huisman »

Auto schreef:
huisman schreef:Hallo ik ben 47% rechts (Wordt je onder de 50% verwijderd van dit forum???? :bobo )
Dan heb jij dus voor het bekende Noord Europese interieur gekozen .......... :mdr
Nee niet eens gewoon een degelijk donker eiken SGP interieur.....ben gewoon een linkse rakker ::bye
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Auto schreef:
Ikke wel, maar dat leverde mij toch nog een rechts-gehalte boven de 50% op.
Wat zou die auto daar nou over vertellen?

eend ?
Hummer de meest linkse?
Die volkswagen zal wel de meest rechtse zijn denk ik zo :huhu
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ECONOMIE: 20 van maximaal 40 punten. Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
CONSERVATISME: 25 van maximaal 40 punten. Je bent meegaand in maatschappelijke veranderingen zolang het niet te gek wordt. Maar je staat zeker niet op de barricade om veranderingen aan te jagen! Je bent niet zozeer links of rechts progressief of conservatief, je bent pragmatisch, relativeert, ziet dat ‘elk voordeel z’n nadeel heb’. IDENTITEIT: 10 van maximaal 40 punten. Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
LIFESTYLE: 20 van maximaal 40 punten. Een beetje comfortabel leven vind je belangrijk, maar je sluit je ogen niet helemaal voor immateriële zaken zoals kunst en het milieu. Het geld daarvoor moet echter wél eerst verdiend worden. Je combineert vanuit het midden links met rechts; Je bent groen en welvarend en geniet met mate!
Jouw eindscore is: 75 dit is 47% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gian

Bericht door Gian »

Jouw eindscore is: 75 dit is 47% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.

Mooie score vind ik toch wel. Wilders heeft me laten zien dat rechts net zo schadelijk is als links.
Geld mi ook voor het kerkelijke leven.
Is daar ook een test van?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Josephus

Bericht door Josephus »

MarthaMartha schreef:Hummer de meest linkse?
Dat lijkt me niet voor zo'n benzineslurper. Ik denk dat ze de Eend het meest links vinden, met de Volkswagen als degelijke gezinsbak in het midden.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
jvdg

Bericht door jvdg »

Dit topic is voor Gijs mss. een aardige aanleiding om een lijstje bij te houden van de linkse en rechtse rakkers op dit forum. :tilt
Kunnen we in één oogopslag zien wat voor vlees we hier in de kuip hebben. :yahoo
hmprff

Bericht door hmprff »

jvdg schreef:Dit topic is voor Gijs mss. een aardige aanleiding om een lijstje bij te houden van de linkse en rechtse rakkers op dit forum. :tilt
Kunnen we in één oogopslag zien wat voor vlees we hier in de kuip hebben. :yahoo
misschien kan hij het ook nog linken aan de verslavingsmeter...kunnen we zien of daar nog een significante relatie tussen ligt...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Faramir

Bericht door Faramir »

Ik sta in de middenmoot (50%), maar dat is denk ik voornamelijk te wijten aan de autokeuze.. Ik vind een 2CV nou eenmaal een erg leuk autotje... En kamperen in Frankrijk vind ik ook een goede vakantiebesteding.
Laatst gewijzigd door Faramir op 25 feb 2010, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
'Dit geloof dat wij van de kerk ontvangen hebben, bewaren wij met zorg; als een kostbare inhoud in een goed vat bewaard, wordt dit geloof onder de werking van de heilige Geest telkens weer jong en verjongt het ook het vat waarin het zit'.
Jongere

Bericht door Jongere »

41% rechts.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Even een tussenstand (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...;) )

Josephus - 28%
sela - 20%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Mister - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 78%
Erasmiaan - 78%
albion - geen score / valt buiten de schaal :)

Nog een keer de link: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
hmprff

Bericht door hmprff »

Luther schreef:Even een tussenstand (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...;) )

Josephus - 28%
sela - 20%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Mister - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 78%
Erasmiaan - 78%
albion - geen score / valt buiten de schaal :)

Nog een keer de link: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/
ik ook 47%...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Josephus

Bericht door Josephus »

jvdg schreef:Dit topic is voor Gijs mss. een aardige aanleiding om een lijstje bij te houden van de linkse en rechtse rakkers op dit forum. :tilt
Het probleem is alleen dat je op basis van deze test niet kunt zeggen dat iemand met een score van (in mijn geval) 28% rechts dus automatisch 72% links is. Misschien zit ik voor de overige 72% wel in het midden, of moet de koek nog weer anders verdeeld worden.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Plaats reactie