... of naar Ede.helma schreef:t was ook maar een geintje hoor![]()
niet dat jullie niet welkom zijn (uiteraard!!)
maar een officiële meeting lijkt me beter op vrijdagavond of zaterdagmiddag/begin avond net als een van de vorige keren
Ik wil het wel weer regelen met M&M, en weet wel een locatie in veenendaal.
We kunnen ook weer naar Woudenberg evt.
Meeting DV vrijdag 26 maart
Re: NIEUWJAARSMEETING 2010
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gezellig bij de haard en Swee achter het 'urgel'!helma schreef:t was ook maar een geintje hoor![]()
maar een officiële meeting lijkt me beter op vrijdagavond of zaterdagmiddag/begin avond net als een van de vorige keren
Lijkt me een geweldig idee...helma schreef:t was ook maar een geintje hoor![]()
of Dokkum.............................Mister schreef:Lijkt me een geweldig idee...helma schreef:t was ook maar een geintje hoor![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
prima als jullie het regelen, zeg maar wat ik doen moet, ik kom wel vroeg of een dagje ervoor;) dan kom ik helpen....
de 16e kan ik niet, hebben we al een afspraak staan, en in februari kan je ook nieuwjaarwensen hoor;)
t is meer een soort van richtlijn.
eigenlijk wil ik gewoon hier thuis een keer een meeting organiseren, maar ik denk dat er niet veel mensen naar Zeeland willen rijden..
de 16e kan ik niet, hebben we al een afspraak staan, en in februari kan je ook nieuwjaarwensen hoor;)
t is meer een soort van richtlijn.
eigenlijk wil ik gewoon hier thuis een keer een meeting organiseren, maar ik denk dat er niet veel mensen naar Zeeland willen rijden..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Luther schreef: Ja, maar ik Helma niet opzadelen met een probleem....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jullie weten het altijd zó te plooien, dat ik domweg er niet bij kán zijn vanwege de afstand.
doen jullie dit met opzet of zo????
Moderatorbericht:
- Bert Mulder
- Contacteer:
Waarom ben je ook aan het einde van de wereld gaan wonen? Meende trouwens dat je vorige week naar je bed verbannen was....Rens schreef:Jullie weten het altijd zó te plooien, dat ik domweg er niet bij kán zijn vanwege de afstand.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
ik wil nog wel eens vreselijk eigenwijs zijn, en er even uit te gaan om op het forum te neuzen.............of heb je liever dat ik voor een tijdje verdwijn........Bert Mulder schreef:Waarom ben je ook aan het einde van de wereld gaan wonen? Meende trouwens dat je vorige week naar je bed verbannen was....Rens schreef:Jullie weten het altijd zó te plooien, dat ik domweg er niet bij kán zijn vanwege de afstand.

Moderatorbericht:
- MarthaMartha
je ervaart jezelf als probleem?Luther schreef:Ja, maar ik Helma niet opzadelen met een probleem....MarthaMartha schreef:flauw...Luther schreef:Oooh, is Helma jarig dan???MarthaMartha schreef:twee vliegen in één klap.....
uiteraard kom ik je dan helpen!!!
moet je wel je verjaardagswensen even vermelden....
Neeeej, dan kom ik uiteraard niet. Dat is privé!
om een uitnodiging af te slaan is niet netjes...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Bonny
- Contacteer:
Bert Mulder schreef:Waarom ben je ook aan het einde van de wereld gaan wonen?Rens schreef:Jullie weten het altijd zó te plooien, dat ik domweg er niet bij kán zijn vanwege de afstand.

Maar ik ben voor Rens' suggestie: Dokkum
The Groom's still waiting at the altar
- JolandaOudshoorn
ik kan alle 3 nietLuther schreef:Het kan niet anders of het moet in januari 2010 gebeuren, anders is het geen nieuwjaarsmeeting meer...henriët schreef:T Is weer tijd om te brainstormen over de jaarlijkse nieuwjaarsmeeting
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus: 16, 23 of 30 januari.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Roep maar een datum.henriët schreef:eigenlijk wil ik gewoon hier thuis een keer een meeting organiseren, maar ik denk dat er niet veel mensen naar Zeeland willen rijden..
schiet lekker op zo..... 

2 e vrijdagavond van februari