Je schreeg n.av.
het volgendeOverigens leert de Kerk ook, dat Maria ook verder een heilig en zondeloos leven heeft geleid.
Wat dit met liegen te maken heeft ontgaat mij een beetje ik leid eruit dat Maria bezorgd was om Jezus en tevens niet precies wist welke werken de Heer moest doen ! Vergeet niet dat het een ongeloofelijk iets is als je de moeder van de Heer bent … dat je uitverkoren bent door God..dat een engel je dit komt vertellen ! En de bijbel liegt niet!Dan liegt de bijbel waarschijnlijk. Er staat duidelijk 2X in de bijbel dat Jezus Zijn moeder terrecht wees
Namelik in 4 Jezus zeide tot haar: Vrouw, wat heb Ik met u te doen? Mijn ure is nog niet gekomen
En in lukas 48 En zij, Hem ziende, werden verslagen; en Zijn moeder zeide tot Hem: Kind! waarom hebt Gij ons zo gedaan? Zie, Uw vader en ik hebben U met angst gezocht.
49 En Hij zeide tot hen: Wat is het, dat gij Mij gezocht hebt? Wist gij niet, dat Ik moet zijn in de dingen Mijns Vaders?
50 En zij verstonden het woord niet, dat Hij tot hen sprak.
Verder is de Heere Jezus op de normale manier geboren. Dus op de manier waarvan God in Genesis zei. Met smart zult gij kinderen baren.
Je schreef
Ja en …. Maria heeft Jezus toch niet de dood ingejaagd ?!Sterker nog. Hij werd door zondaren de dood ingejaagd
Je schreef
Nou ik snap dit niet maar dat zal wel aan mij liggen, beschuldigt de bijbel Maria ?De bijbel beschuldigt, niet wij!!
Nu even versneld door je posting heen
Maria is een uitzondering op de mensen en dit is gebaseerd op feiten uit de bijbel !
Dus vanwaar die argwanigheid en twijfel t.o.v Maria begrijp ik echt niet. Nu kun je met allerlei bijbel teksten komen (ik leer daar overigens veel van) maar hetgeen ik gepost heb is toch waar of niet. Is het niet zo dat jij van jongs af aan ingegoten hebt dat Maria zondig was is ? is dat ook niet een van de speerpunten van de protestanten ?
Als je wil zet ik nog wat zaken over Maria hier op het forum met verassende uitspraken oa van luther
Ach weet je wat ik gooi 2 discussies over nu en een minuut op het forum
groetjes