Gijs, wat denk je dan klein van de Heere!Gijs83 schreef:De naam P.G.Heijkamp komt opvallend overeen men (oud)ouderling P.G.Heijkamp van Ridderkerk. Wie weet of er sprake is van een familierelatie?Luther schreef:Dat is overigens een broer van ds. P. van Ruitenburg te Chilliwack (Canada) evenals de heer P.G. Heijkamp uit Elspeet een broer is ds. G. Heijkamp te Enkhuizen.Tiberius schreef:Dhr. C. van Ruitenburg, ouderling te Hendrik-Ido-Ambacht, is aangenomen.
Overigens ben ik verwonderd over zo'n groot aantal! Had het niet durven hopen!
Curatorium Ger. Gem.
Re: Curatorium Ger. Gem.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Die oud-ouderling is zijn vader. M. van Ruitenburg is ook de vader van de Ruitenburgs.Gijs83 schreef:De naam P.G.Heijkamp komt opvallend overeen men (oud)ouderling P.G.Heijkamp van Ridderkerk. Wie weet of er sprake is van een familierelatie?Luther schreef:Dat is overigens een broer van ds. P. van Ruitenburg te Chilliwack (Canada) evenals de heer P.G. Heijkamp uit Elspeet een broer is ds. G. Heijkamp te Enkhuizen.Tiberius schreef:Dhr. C. van Ruitenburg, ouderling te Hendrik-Ido-Ambacht, is aangenomen.
Overigens ben ik verwonderd over zo'n groot aantal! Had het niet durven hopen! Dhr.van Ruitenburg zal overigens nog niet lang ouderling zijn in H.I.Ambacht hij wordt in het jubileumboek van die gemeente(uitgegeven 2006) nog niet genoemd. Daar hadden ze overigens ook een ouderling M.van Ruitenburg.
Gijs, die klein denkt van de Heere? Hoe weet je dat nu? Misschien had hij, ziende op zijn eigen zonde en ellende, wel nergens op durven rekenen.vlinder schreef:Gijs, wat denk je dan klein van de Heere!Gijs83 schreef:De naam P.G.Heijkamp komt opvallend overeen men (oud)ouderling P.G.Heijkamp van Ridderkerk. Wie weet of er sprake is van een familierelatie?Luther schreef:Dat is overigens een broer van ds. P. van Ruitenburg te Chilliwack (Canada) evenals de heer P.G. Heijkamp uit Elspeet een broer is ds. G. Heijkamp te Enkhuizen.Tiberius schreef:Dhr. C. van Ruitenburg, ouderling te Hendrik-Ido-Ambacht, is aangenomen.
Overigens ben ik verwonderd over zo'n groot aantal! Had het niet durven hopen!
Dan nog heeft de Heere veel meer genade dan wij zonden hebben. De Heere bestrafte Zijn discipelen ook en zei: als jullie zeggen tegen die berg ga, dan gaat hij als je het maar gelooft. En zo moeten we bidden tot de Heere!
Als je bidt en stiekum denkt: nou 100 komen er vast niet, dan denk je m.i. klein van de Heere, ook al hebben we zoveel gezondigd!
Als je bidt en stiekum denkt: nou 100 komen er vast niet, dan denk je m.i. klein van de Heere, ook al hebben we zoveel gezondigd!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
En die vrouw, die vroeg maar een kruimeltje. En ze kreeg een volle Jezus.
Snap je? Het heeft twee kanten. En dan past het niet om Gijs zo uit de hoogte te 'bestraffen'.
Snap je? Het heeft twee kanten. En dan past het niet om Gijs zo uit de hoogte te 'bestraffen'.
Oud-ouderling P.G. Heijkamp te Ridderkerk is de vader van de aankomend student Heijkamp uit Elspeet.Gijs83 schreef:De naam P.G.Heijkamp komt opvallend overeen men (oud)ouderling P.G.Heijkamp van Ridderkerk. Wie weet of er sprake is van een familierelatie?Luther schreef:Dat is overigens een broer van ds. P. van Ruitenburg te Chilliwack (Canada) evenals de heer P.G. Heijkamp uit Elspeet een broer is ds. G. Heijkamp te Enkhuizen.Tiberius schreef:Dhr. C. van Ruitenburg, ouderling te Hendrik-Ido-Ambacht, is aangenomen.
Overigens ben ik verwonderd over zo'n groot aantal! Had het niet durven hopen! Dhr.van Ruitenburg zal overigens nog niet lang ouderling zijn in H.I.Ambacht hij wordt in het jubileumboek van die gemeente(uitgegeven 2006) nog niet genoemd. Daar hadden ze overigens ook een ouderling M.van Ruitenburg.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Waar ik nou geen bal van snap: elk bericht dat gisteren geen concreet nieuwsfeit was, werd linea recta verwijderd, maar nu de kogel door het curatorium is mogen wel uitentreuren allerlei familierelaties uit de doeken gedaan worden. Persoonlijk vind ik dat veel storender en het lijkt me voor de betreffende personen ook niet erg prettig.
Nou freek, niet zo obstinaat, er worden gewoon enkele vragen gesteld. Die mogen toch gewoon beantwoord worden.freek schreef:Waar ik nou geen bal van snap: elk bericht dat gisteren geen concreet nieuwsfeit was, werd linea recta verwijderd, maar nu de kogel door het curatorium is mogen wel uitentreuren allerlei familierelaties uit de doeken gedaan worden. Persoonlijk vind ik dat veel storender en het lijkt me voor de betreffende personen ook niet erg prettig.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nou zo is het 'denksprongetje' niet. Ik denk echt niet klein van de Heere, alsof dat 'vast' niet kan. Ikzelf had dat alleen niet durven hopen!vlinder schreef:Dan nog heeft de Heere veel meer genade dan wij zonden hebben. De Heere bestrafte Zijn discipelen ook en zei: als jullie zeggen tegen die berg ga, dan gaat hij als je het maar gelooft. En zo moeten we bidden tot de Heere!
Dat is overigens een broer van ds. P. van Ruitenburg te Chilliwack (Canada) evenals de heer P.G. Heijkamp uit Elspeet een broer is ds. G. Heijkamp te Enkhuizen.
De naam P.G.Heijkamp komt opvallend overeen men (oud)ouderling P.G.Heijkamp van Ridderkerk. Wie weet of er sprake is van een familierelatie?
Het zijn inderdaad broers van.
Die oud-ouderling is zijn vader. M. van Ruitenburg is ook de vader van de Ruitenburgs.
Oud-ouderling P.G. Heijkamp te Ridderkerk is de vader van de aankomend student Heijkamp uit Elspeet.

De naam P.G.Heijkamp komt opvallend overeen men (oud)ouderling P.G.Heijkamp van Ridderkerk. Wie weet of er sprake is van een familierelatie?
Het zijn inderdaad broers van.
Die oud-ouderling is zijn vader. M. van Ruitenburg is ook de vader van de Ruitenburgs.
Oud-ouderling P.G. Heijkamp te Ridderkerk is de vader van de aankomend student Heijkamp uit Elspeet.

- jakobmarin
4 extra studenten, reden om dankbaar en blij te zijn!!
Weet iemand hoeveel er 'op' zijn geweest?
Weet iemand hoeveel er 'op' zijn geweest?
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Volgens mij kan dit feiten-topic dicht. 

Ja, ja, nu ineensLuther schreef:Volgens mij kan dit feiten-topic dicht.

(Nee Luther, ik ben echt niet obstinaat

Luther is onbetwist slotjeskoning van RF.freek schreef:Ja, ja, nu ineensLuther schreef:Volgens mij kan dit feiten-topic dicht.![]()
(Nee Luther, ik ben echt niet obstinaat)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
freek schreef:Ja, ja, nu ineensLuther schreef:Volgens mij kan dit feiten-topic dicht.![]()
(Nee Luther, ik ben echt niet obstinaat)