hoe dan? We weten toch veel te weinig van elkaar om op die manier te kunnen indelen in categorien? Geen idee of jij uit een straat komt, hoeveel hectare je vader bezat, wat voor baan je man heeft enzovoorts.albion schreef:ik vraag me soms af of dit ook niet op het refoforum kan slaan, af en toe....
Rare mensen, die Indiërs....bloedbad na huwelijk ......
Re: Rare mensen, die Indiërs....bloedbad na huwelijk ......
-
Misschien doelt men op het indelen in categorieën wat het geestelijk leven betreft.Zita schreef:hoe dan? We weten toch veel te weinig van elkaar om op die manier te kunnen indelen in categorien? Geen idee of jij uit een straat komt, hoeveel hectare je vader bezat, wat voor baan je man heeft enzovoorts.albion schreef:ik vraag me soms af of dit ook niet op het refoforum kan slaan, af en toe....

The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Misschien bestaat zoiets al wel??Medereiziger schreef:Misschien doelt men op het indelen in categorieën wat het geestelijk leven betreft.Zita schreef:hoe dan? We weten toch veel te weinig van elkaar om op die manier te kunnen indelen in categorien? Geen idee of jij uit een straat komt, hoeveel hectare je vader bezat, wat voor baan je man heeft enzovoorts.albion schreef:ik vraag me soms af of dit ook niet op het refoforum kan slaan, af en toe....

tut..tut... Dit is wel heel erg generaliserend.Zita schreef:'t Is volgens mij wel de 50+-generatie die zo denkt en praat.
Alleen al van die enkele 50++ die hier op het forum acteren, zou er ik geen enkele kunnen noemen, terwijl ik wel een vermoeden heb bij een aantal 30 en 40-ers.

Nee, nee, namen noemen we niet.

tut..tut... ik had het over mijn omgeving, en daarmee bedoelde ik niet in eerste instantie mijn digitale omgeving...jvdg schreef:tut..tut... Dit is wel heel erg generaliserend.Zita schreef:'t Is volgens mij wel de 50+-generatie die zo denkt en praat.
Alleen al van die enkele 50++ die hier op het forum acteren, zou er ik geen enkele kunnen noemen, terwijl ik wel een vermoeden heb bij een aantal 30 en 40-ers.![]()
Ohw...Zita schreef:tut..tut... ik had het over mijn omgeving, en daarmee bedoelde ik niet in eerste instantie mijn digitale omgeving...jvdg schreef:tut..tut... Dit is wel heel erg generaliserend.Zita schreef:'t Is volgens mij wel de 50+-generatie die zo denkt en praat.
Alleen al van die enkele 50++ die hier op het forum acteren, zou er ik geen enkele kunnen noemen, terwijl ik wel een vermoeden heb bij een aantal 30 en 40-ers.![]()
Is die analoge omgeving dan wel goed voor jou.

De MM-schaal.Mister schreef:Misschien bestaat zoiets al wel??Medereiziger schreef:Misschien doelt men op het indelen in categorieën wat het geestelijk leven betreft.Zita schreef:hoe dan? We weten toch veel te weinig van elkaar om op die manier te kunnen indelen in categorien? Geen idee of jij uit een straat komt, hoeveel hectare je vader bezat, wat voor baan je man heeft enzovoorts.albion schreef:ik vraag me soms af of dit ook niet op het refoforum kan slaan, af en toe....
Vanaf Maasbach (=0)
Tot Mallan (=100)
Boven de 100 kan ook. Die lezen thuis.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:
De MM-schaal.
Vanaf Maasbach (=0)
Tot Mallan (=100)
Boven de 100 kan ook. Die lezen thuis.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens schreef:refo schreef:
De MM-schaal.
Vanaf Maasbach (=0)
Tot Mallan (=100)
Boven de 100 kan ook. Die lezen thuis.dan zit ik dus bóven de 100