Je bent een volbloed calvinist. Gepokt en gemazeld in de calvinistische leer sta je principieel in het leven. Je bent een hardwerkend persoon, met oog voor de ander. Je laat je daar echter niet op voorstaan, voor God is immers een ieder schuldig. Je emoties weet je te beteugelen, en van een gemakkelijk luxe leventje kan niemand je beschuldigen.
Soberheid 100% Je lijkt wel een calvinist! Matig, beheerst, en planmatig ga je door het leven. Vergeet niet dat Calvijn zelf heel goed van het leven wist te genieten!
Relaties 100% Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!
Rechtlijnigheid 67% Je hebt iets rechtlijnigs, zoals wel meer calvinisten hebben. Voordeel is dat men op je aankan, nadeel dat genieten niet je sterkste kant is. Laat eens wat van je afglijden. Onnuttige zaken maken het leven aangenamer!
Geloof 100% Zwaarmoedig hoef je zeker niet te zijn, maar het geloofsgoed van Calvijn zit tot in je genen.
Arbeid 100% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
Op één ding na 100 procent. Das toch wá. Alleen hoe berekenen ze dan dat ik 78% calvinist ben? 467 delen door 5 is toch 93%? (ja wil nog roomser wezen dan de paus!

) Die vraag over rechtlijnig, waren er volgens mij 2 heb ik alle twee lang over na gedacht. Was een twijfel geval....Achteraf zou ik er toch één anders hebben ingevuld denk ik...