Dit lijkt mij ook heel mooi om is te mogen ervaren!!JolandaOudshoorn schreef:Om met iedereen van de familie eens het Avondmaal te vieren!
Verder gelukkig oud worden met mijn vriend.
Dit lijkt mij ook heel mooi om is te mogen ervaren!!JolandaOudshoorn schreef:Om met iedereen van de familie eens het Avondmaal te vieren!
Maar ik hang zo aan het aardse dat het verlangen naar de (God van de) hemel daardoor overschaduwd wordt.Kaw schreef:Ik verlang natuurlijk naar de hemel, maar dat was hier geloof ik niet de issue.
Dit lijkt een nogal schokkende mededeling.hmprff schreef:om morgen naar de kerk te gaan, maar het mag nog niet van mn moeder
ze vind me niet ver genoeg opgeknaptjvdg schreef:Dit lijkt een nogal schokkende mededeling.hmprff schreef:om morgen naar de kerk te gaan, maar het mag nog niet van mn moeder
Wat is dat: Niet ver genoeg opgeknapt?hmprff schreef:ze vind me niet ver genoeg opgeknaptjvdg schreef:Dit lijkt een nogal schokkende mededeling.hmprff schreef:om morgen naar de kerk te gaan, maar het mag nog niet van mn moeder, maar goed....
tegenwoordig kun je ook preken downloaden en op je mp3 zetten
Sorry, dat had ik niet begrepen.Mister schreef:@JvdG: Hmprff is deze week geopereerd aan een blindedarmontsteking. Dus opknappen is hier letterlijk gebruikt.
De Heere is niet aan tijd en plaats gebonden. Hopelijk heb je dat ook zo mogen ervaren! Sterkte, beterschap gewenst!hmprff schreef:ze vind me niet ver genoeg opgeknaptjvdg schreef:Dit lijkt een nogal schokkende mededeling.hmprff schreef:om morgen naar de kerk te gaan, maar het mag nog niet van mn moeder, maar goed....
tegenwoordig kun je ook preken downloaden en op je mp3 zetten
Wat mooi, Ichtus!Ichtus schreef:'Ik verlang zo naar die dag
dat ik neerkniel aan Uw voeten
en ik U mag herkennen aan Uw stem.
En als we samen hand in hand
het hemels paradijs betreden,
zal ik eeuwig mogen zijn waar U bent'
(stuk uit het lied: 'Ooit komt er een dag')