dat bedoel ik.................helma schreef:MarthaMartha schreef:een eitje toch.........
zo héérlijk voordelig is ze nog nóóit geweest
jij pakt gewoon de auto van je vrienden

dat bedoel ik.................helma schreef:MarthaMartha schreef:een eitje toch.........
zo héérlijk voordelig is ze nog nóóit geweest
jij pakt gewoon de auto van je vrienden
Er zijn hier inderdaad autos die half op stroom rijden.-EAGLE- schreef:De benzine is inderdaad schandalig gestegen in prijs
Er zijn geloof ik al wel auto's die half op stroom rijden maar dat weet ik niet zeker
In feite zou het inderdaad moeten kunnen
Bio-brandstof dus, in goed nederlands..............Bert Mulder schreef:Er zijn hier inderdaad autos die half op stroom rijden.-EAGLE- schreef:De benzine is inderdaad schandalig gestegen in prijs
Er zijn geloof ik al wel auto's die half op stroom rijden maar dat weet ik niet zeker
In feite zou het inderdaad moeten kunnen
Ook zijn er autos die 'envirofuels' kunnen branden..
Vergeet Wouter Bos maar niet. Zoals hij zei: "wen er maar vast aan"fluitje schreef:Ik vind de benzine inderdaad schandalig duur. Niet alleen door het kwartje van Kok maar ook de grote maatschappijen hebben een flinke vinger in de pap (flinke winst in de zak).
en wat dacht je van de schippers??? zowel binnenvaart als kotters???Rens schreef:de benzineprijzen zijn idd exhorbitant hoog..........véél te hoog.
ikzelf mag er dan geen last van hebben, maar elkeen die een auto mag hebben dus wél......
ligt eraan, als je dan elke dag moet, ben je aan het week net zover.........fluitje schreef:Ach, ik tank nooit meer dan voor 25 Euro. Dat scheelt.
met andere woorden: de accijnzen gaan hoe dan ook niet omlaag, eerder omhoog.......en dat is tóch al het leeuwendeel van de bezineprijzen aan de pompMister schreef:
Vergeet Wouter Bos maar niet. Zoals hij zei: "wen er maar vast aan"
die kant van het verhaal klopt wel, maar des te minder er wordt getankt (en dus gereden/gevaren) des te minder pecunia voor de schatkist, hetzelfde geldt voor het roken......als iedereen nou eens een week of twee niet rijdt of rookt..........pffffffff, dát gaat de schatkist een klap geld kosten................rekcor schreef:Ik vind het een goede zaak, die hoge olieprijzen. Goed voor onszelf (fiets ipv auto), goed voor het milieu (minder uitlaatgassen, maar ook minder verspilling van plastic e.d.) en goed om onze consumptiedrift wat af te remmen.
Een zegen!
(p.s. ben zelf autobezitter)
Het punt is, veel mensen kunnen niet anders (en dan bedoel ik autorijden) Juist deze mensen pak je dus! Voor mij is het idd niet zo moeilijk om de auto te laten staan, voor mijn man is het praktisch onmogelijk om zonder auto zijn geld te verdienen!Rens schreef:die kant van het verhaal klopt wel, maar des te minder er wordt getankt (en dus gereden/gevaren) des te minder pecunia voor de schatkist, hetzelfde geldt voor het roken......als iedereen nou eens een week of twee niet rijdt of rookt..........pffffffff, dát gaat de schatkist een klap geld kosten................rekcor schreef:Ik vind het een goede zaak, die hoge olieprijzen. Goed voor onszelf (fiets ipv auto), goed voor het milieu (minder uitlaatgassen, maar ook minder verspilling van plastic e.d.) en goed om onze consumptiedrift wat af te remmen.
Een zegen!
(p.s. ben zelf autobezitter)