Dat is natuurlijk gewoon hard geklaag van apothekers, zonder dat men dat financieel kan onderbouwen.Gijs83 schreef:
Het schijnt best erg. Apothekers zouden er zelfs failliet door kunnen gaan. Ik denk dat men toch wel zo wijs is in Den Haag, dat men dat gaat voorkomen!
verkrijgbaarheid medicijnen
Re: verkrijgbaarheid medicijnen
Precies.cosmo schreef:Dat is natuurlijk gewoon hard geklaag van apothekers, zonder dat men dat financieel kan onderbouwen.Gijs83 schreef:
Het schijnt best erg. Apothekers zouden er zelfs failliet door kunnen gaan. Ik denk dat men toch wel zo wijs is in Den Haag, dat men dat gaat voorkomen!
Bovendien is het alleen maar beter om goedkopere medicijnen te gebruiken als ze dezelfde werking hebben.
Waarom zouden we met zijn allen duurdere medicijnen gebruiken om alleen maar de farmaceutische industrie te spekken?
Het schijnt er nu uit te kunnen, maar daar moet toch wel een oplossing voor zijnTiberius schreef:Precies.cosmo schreef:Dat is natuurlijk gewoon hard geklaag van apothekers, zonder dat men dat financieel kan onderbouwen.Gijs83 schreef:
Bovendien is het alleen maar beter om goedkopere medicijnen te gebruiken als ze dezelfde werking hebben.
Waarom zouden we met zijn allen duurdere medicijnen gebruiken om alleen maar de farmaceutische industrie te spekken?

Wat bedoel je precies?Gijs83 schreef:Het schijnt er nu uit te kunnen, maar daar moet toch wel een oplossing voor zijn
Dat de apotheken op deze manier geen winst kunnen maken en de fabrikanten al helemaal, waardoor ze niet meer leveren. Er schijnt nu al best wat niet meer leverbaar te zijn.Tiberius schreef:Wat bedoel je precies?Gijs83 schreef:Het schijnt er nu uit te kunnen, maar daar moet toch wel een oplossing voor zijn