eigen gemaakte? of zo kant en klare uit de winkel?vlinder schreef:En wij zonder BBQ....![]()
![]()
(grapje we eten pizzaaaaaaaaa)
Wat staat er op het menu vandaag? [2]
Re: Wat staat er op het menu vandaag? [2]
Kant en klaar. De allergoedkoopste. Keertje proberen pizza voor 50 cent. We doen er een extra paprika over en het wordt smullen!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Die allergoedkoopste zijn heerlijk als basis!vlinder schreef:Kant en klaar. De allergoedkoopste. Keertje proberen pizza voor 50 cent. We doen er een extra paprika over en het wordt smullen!
Maar dan gooi ik er wel van alles bovenop: gehakt, champignons, allerlei groenten.... heerlijk!
Ik ga vanavond met mijn twee logeetjes voor Friet met frikandel. (voor hun een topper, voor mij makkelijk!)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wij hebben geen oven, maar als we die wel hadden dan maakte ik elke week wel lekker pizza klaar... hmmm..
Zo zijn er nog wel meer topics als zodanig aan te wijzen.Afgewezen schreef:Komt helemaal goed, maar ik vind dit echt een topic reforum onwaardig.henriët schreef:eet een lekker zoet appeltje vandaag.....
En daar hoef je heus geen hyperintellectueel voor te zijn of zoiets...
Maar je hoeft die topics niet te lezen........
PS: Niet teveel azijn door je maaltijd mengen vanavond hoor.

Patatje-oorlog......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
soep, kipreepjes, en stokbrood met kruidenboter
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
spinazie (van gisteren, even in de oven met kaas), kipfilet en groentesoep
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Donderdag heerlijk samen met mijn vriendin gekookt (en natuurlijk veel gekletst), vrijdag bloemkool, aardappels en een bal gehakt. Vandaag macaroni en sla...
Voor morgen in ieder geval soep.
Voor morgen in ieder geval soep.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
wij eten morgen soep met een broodje. en s'avonds als het mooi weer is bbq-en bij m'n schoonouders (schoonma is jarig)... 

Meest actief in onderwerp: Wat staat er op het menu vandaag?
[ 161 berichten / 5.57% van jouw berichten ]

[ 161 berichten / 5.57% van jouw berichten ]

JolandaOudshoorn schreef:spinazie (van gisteren, even in de oven met kaas), kipfilet en groentesoep
De bacteriën die nitraten omzetten in nitrieten gedijen het beste in een lauwwarme omgeving. Vroeger werd vaak aangeraden om eenmaal gekookte spinazie niet meer opnieuw op te warmen, omdat in de tussenliggende tijd bij kamertemperatuur meer nitriet gevormd kan worden dan gezond is. Dit advies dateert echter uit de tijd dat koelkasten en vriezers nog geen gemeengoed waren. Met de huidige koeltechnieken kan spinazie ook thuis snel genoeg gekoeld worden, zodat zich geen grote nitrietconcentraties vormen. Het advies om spinazie niet opnieuw op te warmen is dan ook niet meer terug te vinden op de meeste spinazieverpakkingen. Met name bij zwakkere mensen, zoals kleine kinderen, zwangere vrouwen en ouden van dagen, blijft het echter raadzaam om op te passen met spinazie die niet vers is
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
mjammie.... olijven!Hendrikus schreef:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
refo schreef:JolandaOudshoorn schreef:spinazie (van gisteren, even in de oven met kaas), kipfilet en groentesoepDe bacteriën die nitraten omzetten in nitrieten gedijen het beste in een lauwwarme omgeving. Vroeger werd vaak aangeraden om eenmaal gekookte spinazie niet meer opnieuw op te warmen, omdat in de tussenliggende tijd bij kamertemperatuur meer nitriet gevormd kan worden dan gezond is. Dit advies dateert echter uit de tijd dat koelkasten en vriezers nog geen gemeengoed waren. Met de huidige koeltechnieken kan spinazie ook thuis snel genoeg gekoeld worden, zodat zich geen grote nitrietconcentraties vormen. Het advies om spinazie niet opnieuw op te warmen is dan ook niet meer terug te vinden op de meeste spinazieverpakkingen. Met name bij zwakkere mensen, zoals kleine kinderen, zwangere vrouwen en ouden van dagen, blijft het echter raadzaam om op te passen met spinazie die niet vers is

Ik weet, mijn Verlosser leeft