Zomervakantie 2008

Gijs83

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door Gijs83 »

vlinder schreef:Hebben jullie al iets geboekt? Zo ja, waarheen?
In dit topic om met elkaar mee te denken over wat je beslist gezien moet hebben op die ene vakantiebestemming!

Wij hopen naar Italië te gaan. Heb er erg zin in. Iemand wel eens geweest? Wat moeten we beslist gaan zien?

Uiteraard geldt voor alle dat D.V. enzo.... :super
M'n zusje is 1,5 jaar geleden in Rome geweest, dat schijn je echt gezien te moeten hebben. Ze gaan in de meivakantie weer. Voor de recreatieve vakantievierder: waterfietsen op het meer van Albano of naar het strand.
refo

Bericht door refo »

Wij hebben dit geboekt.

http://www.immobilienscout24.de/de/ferienhaus/264780

Tevens tip voor een niet al te duur huis.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jongere

Bericht door Jongere »

Gijs83 schreef:
In dit topic om met elkaar mee te denken over wat je beslist gezien moet hebben op die ene vakantiebestemming!

Wij hopen naar Italië te gaan. Heb er erg zin in. Iemand wel eens geweest? Wat moeten we beslist gaan zien?

M'n zusje is 1,5 jaar geleden in Rome geweest, dat schijn je echt gezien te moeten hebben. Ze gaan in de meivakantie weer. Voor de recreatieve vakantievierder: waterfietsen op het meer van Albano of naar het strand.
Italië is een ruim begrip natuurlijk. Ben zelf in Toscane geweest. Prachtig gebied, volgens mij zou ik daar goed kunnen leven. Voor als je daar ergens in de buurt zit: op Elba moet je zeker een keer gaan kijken, heel erg mooi eiland. En natuurlijk moet je in Rome zijn geweest, al zou ik daar meerdere dagen voor uittrekken. Dat is de mooiste stad waar ik tot nu toe ben geweest (niet dat ik in veel plaatsen ben geweest, maar dus in ieder geval "mooier" dan Londen en Boedapest - in mijn aanstaande vakantie ga ik het vergelijken met Barcelona :yahoo ).
memento

Bericht door memento »

Jongere schreef:
Gijs83 schreef:

Italië is een ruim begrip natuurlijk. Ben zelf in Toscane geweest. Prachtig gebied, volgens mij zou ik daar goed kunnen leven. Voor als je daar ergens in de buurt zit: op Elba moet je zeker een keer gaan kijken, heel erg mooi eiland. En natuurlijk moet je in Rome zijn geweest, al zou ik daar meerdere dagen voor uittrekken. Dat is de mooiste stad waar ik tot nu toe ben geweest (niet dat ik in veel plaatsen ben geweest, maar dus in ieder geval "mooier" dan Londen en Boedapest - in mijn aanstaande vakantie ga ik het vergelijken met Barcelona :yahoo ).
We zitten vlakbij Rome, dus daar hopen we zeker wel de nodige dagen rond te lopen...
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik ga ook niet echt... wil centjes sparen voor mn huis wat ik in sept. krijg! :yahoo heb wel in juni 1 weekje vrij (*als t goed is!) dan weekje caravan op de veluwe als t mee zit... zit t tegen dan heb ik 3wkn vrij in sept. en ga ik op vakantie in mn eigen nieuwe space! (*ook leuk!)
In okt. hoop k nog een kleine week naar Rome te gaan... geweldige stad :love
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
jvdg

Bericht door jvdg »

Planning: 2 weken Engeland en/of Ierland en 1 weekje in een huisje in NL.
memento

Bericht door memento »

Voor degene die goedkoop op vakantie willen, kan ik hostels aanbevelen. Vorig jaar zaten we in centrum Praag voor 16 EUR per nacht, en dit jaar in Rome voor 12 EUR pp/nacht voor een 2-persoonskamer met eigen toilet en douche.

Een goede site (eerst zoeken, dan klikken op prijs om daarop te selecteren): http://reservations.bookhostels.com/edufield.nl/

Voor mensen zonder (groot) gezin vaak voordeliger dan een huisje huren ergens
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik ga twee weken naar het Gardameer samen met twee goede vrienden en mijn vriendin. In een chalet aan de wat steilere westkant van het meer. Steden die we zeker gaan bezoeken zijn: Verona, Milaan en Brescia. Schijnen erg mooi te zijn. En naar Flevo-festival, 2 dagen nadat we terug zijn.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

memento schreef: We zitten vlakbij Rome, dus daar hopen we zeker wel de nodige dagen rond te lopen...
Vergeet niet naar het Vaticaan te gaan, zónder dit gezien en beleeft te hebben, ben je niet écht in Rome geweest..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
judith

Bericht door judith »

Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!
:)
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
melissa

Bericht door melissa »

kga 4 weken werken bij verzorgingstehuis.................lijk me leuk.............hopelijk
is het ook leuk.............. :slurp :baton :banni :) :oO verdien gelijk wat..........voor me
rijbewijs later.............(goed bezig he) :nananere :nananere :yahoo :super :super ::bye
melissa

Bericht door melissa »

judith schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!

heerlijk :love lekker :love zon :love zee :love zien :banni :jongle zaken :love :jongle
judith

Bericht door judith »

melissa schreef:

heerlijk :love lekker :love zon :love zee :love zien :banni :jongle zaken :love :jongle
Ja, khoop wel zon :yahoo :?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
melissa

Bericht door melissa »

judith schreef:
melissa schreef:

Ja, khoop wel zon :yahoo :?
vast wel................ :garde
JALP

Bericht door JALP »

Gijs83 schreef:

Dat is ook zo... Ben net een week terug!
Maar... ik vraag me af of het handig is om dat in je zomervakantie ff snel te doen. Er is daar zo veel te zien. Wij zijn 4 dagen geweest, maar we hebben nog LANG niet alles gezien!

Wat je wel kan doen is bijv. een dagje Vaticaanstad. Dat is zo overweldigend en mooi!
Plaats reactie