Kislev schreef:Ach, Sonja Bakker. Ik volg gewoon het ADH dieeet.
Oftewel: alles de helft
Werkt ook!
Altijd Direct Happen :idea:
Waarom? Er is een verschil tussen veel eten en weinig eten. Daarnaast gaat het niet alleen om hoeveel je eet maar ook om wat je eet, dat je niet teveel calorieen binnen krijgt n ook niet te weinig, genoeg vitaminen, mineralen etc.Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
Zelfbeheersing van de lust van het eten en te veel etenzou een deugd kunnen zijn.Eten is......weinig ,gezond, maar goed en kwaliteit.
Als je niet snoept (maximaal 1 licht koekje of snoepje per dag), 2 boterhammen tussen de middag, en 's avonds een bescheiden bordje opschept (en geen jus over de aardappelen doet), zit je zo op een gezond gewicht. Daar heb je geen Sonja Bakker voor nodig ofzo, alleen de wilskracht om niet te snoepen. Na een tijdje went je maag eraan, en heb je ook geen hongergevoel meer.monique schreef:dan is het goed gelukt bij jou bij mij helpt et nixGian schreef:Dat kan relatief weinig zijn :mrgreen:Daphne schreef:ik ben 17kilo kwijt geraakt.
Je kan het ook in procenten aangeven. Dan moet je alleen even rekenen
behalve als ik nix eet
Jij weet hoe ik er ´voor´ die tijd er uit zag en als je op de meeting komt dan kan je oordelen of het relatief weinig of veel isGian schreef:Dat kan relatief weinig zijn :mrgreen:Daphne schreef:ik ben 17kilo kwijt geraakt.
Je kan het ook in procenten aangeven. Dan moet je alleen even rekenen