Onderscheiding verpleeghuis

vlinder

Re: Onderscheiding verpleeghuis

Bericht door vlinder »

Vandaag was de officiële uitreiking. Vanmorgen kwam een kinderkoor van "De Rank" uit Barendrecht zingen. Vanmiddag een mannenkoor. Dhr. Bas v/d Vlies heeft het officiële stuk gedaan van de uitreiking.

Ze hadden er echt iets origineels voor geregeld. Het gouden keurmerk werd aangevlogen door roofvogels. Aansluitend was er een roofvogelshow. Er waren lammetjes in de therapieruimte. Springkussen voor de kids, en verder een hapje, drankje en advocaatje voor personeel, vrijwilligers, bewoners. Personeel kreeg vanmiddag allemaal chinees aangeboden. :langue

Zelf had ik een late dienst. Voor ons hadden ze ook chinees (en erg vermoeide bewoners) overgelaten.

Bij de uitreiking van het Bronzen keurmerk kregen we allemaal een velletje postzegels met "Salem" erop. Dit keer kregen we kaarten met spreuken, gezegdes, en Bijbelteksten als aandenken.

Vorige keer kregen we ook een geldbedrag.....ben benieuwd of er nog een extraatje inzit. :yahoo

Maar al met al was het een zeer geslaagde en leuke dag heb ik begrepen!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wilma van den Berg

Re: Onderscheiding verpleeghuis

Bericht door Wilma van den Berg »

vlinder schreef:Vandaag was de officiële uitreiking. Vanmorgen kwam een kinderkoor van "De Rank" uit Barendrecht zingen. Vanmiddag een mannenkoor. Dhr. Bas v/d Vlies heeft het officiële stuk gedaan van de uitreiking.

Ze hadden er echt iets origineels voor geregeld. Het gouden keurmerk werd aangevlogen door roofvogels. Aansluitend was er een roofvogelshow. Er waren lammetjes in de therapieruimte. Springkussen voor de kids, en verder een hapje, drankje en advocaatje voor personeel, vrijwilligers, bewoners. Personeel kreeg vanmiddag allemaal chinees aangeboden. :langue

Zelf had ik een late dienst. Voor ons hadden ze ook chinees (en erg vermoeide bewoners) overgelaten.

Bij de uitreiking van het Bronzen keurmerk kregen we allemaal een velletje postzegels met "Salem" erop. Dit keer kregen we kaarten met spreuken, gezegdes, en Bijbelteksten als aandenken.

Vorige keer kregen we ook een geldbedrag.....ben benieuwd of er nog een extraatje inzit. :yahoo

Maar al met al was het een zeer geslaagde en leuke dag heb ik begrepen!
Leuk zeg. Dat klinkt echt als een geslaagde dag met een gedenkwaardig karakter.... :)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Plaats reactie