Wist je dat . . . [4]

Daphne

Bericht door Daphne »

Marnix schreef: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Daphne. Maar ik weet ook niet of ik je direct zou herkennen als je langs zou lopen
Vast niet :wink: :roll: :mrgreen: ik ging under cover8) (revererend aan n liedje van mws :wink: ) :mrgreen:

(ga hier maar niet inhouderlijk op in Marnix! :wink: )
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Daphne schreef:
Marnix schreef: Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Daphne. Maar ik weet ook niet of ik je direct zou herkennen als je langs zou lopen
Vast niet :wink: :roll: :mrgreen: ik ging under cover8)
Afbeelding
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Vast niet :wink: :roll: :mrgreen: ik ging under cover8) (revererend aan n liedje van mws :wink: ) :mrgreen:

zijn de grenzen van het toelaatbare hiermee nú al bereikt?? tssssssssssssss
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Daphne schreef:

zijn de grenzen van het toelaatbare hiermee nú al bereikt?? tssssssssssssss
psssssssssst ik revereer aan mws :shock: :o
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

refo schreef:... het RD het raakvlak met zijn achterban wel aanwezig acht...
Daphne schreef:Ik vind het allemaal prima, maar ik mag toch hopen dat ik wel mag vertellen als ik een keer ergens heen ga? Ik ga namelijk volgende week naar corfu en op 6 okt. ja dan ga ik ook nog ergens heen. Meedelen lijkt me toch geen verboden iets? :D
De tekst is toch duidelijk: "discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst".
Je mag gerust meedelen dat je ergens heen gaat, hoewel: dat had ik al in mijn glazen bol aan zien komen. :D

Overigens, Daphne, was de opmerking niet voor jouw posting bedoeld, maar op een andere, die inmiddels verwijderd is.
Daphne

Bericht door Daphne »

Tiberius schreef:De tekst is toch duidelijk: "discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst".
I know, maarja...
Tiberius schreef: hoewel: dat had ik al in mijn glazen bol aan zien komen. :D
:lol:
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Tiberius schreef: Discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst (...)
Dus 1 discussie mag wel? :mrgreen: :mrgreen:
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef: dat had ik al in mijn glazen bol aan zien komen. :D
ga je je nu ook al met waarzeggerij bezighouden :shock: :shock: :shock: OCCULT!!!
Moderatorbericht:
Rens

Bericht door Rens »

.......het hóóst in W'rom??
Moderatorbericht:
Adorote

Bericht door Adorote »

Men mag het nergens over hebben,tja waarom bestaat dit forum dan.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Adorote schreef:Men mag het nergens over hebben,tja waarom bestaat dit forum dan.
waarom post je hier dan :? :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marnix

Bericht door Marnix »

Daphne schreef:
Tiberius schreef:Moderator opmerking

Beste mensen,

Discussies over gospelfestivals zijn niet gewenst, omdat in het verleden is gebleken dat bij dergelijke discussies de emoties te hoog oplopen.
Bovendien heeft de doelgroep van dit forum geen raakvlak met dit fenomeen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Beste Moderator

Dit is een open brief :D!
Ik vind het allemaal prima, maar ik mag toch hopen dat ik wel mag vertellen als ik een keer ergens heen ga? Ik ga namelijk volgende week naar corfu en op 6 okt. ja dan ga ik ook nog ergens heen. Meedelen lijkt me toch geen verboden iets? :D
Verder heb ik uw reactie al in mijn glazen bol aan zien komen!Ga ik nu door voor de koelkast?

Met vriendelijke groet,
Daphne, forumlid :D
Natuurlijk mag je dat wel zeggen. Alleen mensen die daar vervolgens over willen gaan discussieren mogen dat niet.

Adorote, je mag discussieren over onchritselijke dingen, want daarin zijn we het toch meestal wel met elkaar eens. Over christelijke activiteiten (tenzij ze uit de refokring komen) mag niet gepraat worden want daarin staan de meningen veel meer tegenover elkaar, wat leidt tot een hoop gehakketak waar niemand beter van wordt. Dus laat iedereen bij jongerendag, flevo etc. maar doen waarin zijn gemoed hem niet veroordeelt... en niet teveel er over discussieren... dat is namelijk zeker niet tot eer van Hem.

En het lijkt me overigens niet dat mensen die daar heen gaan, dat maar moeten verzwijgen in een topic als "Wat ga je vandaag doen"... Dat is namelijk een puur informatieve mededeling en geen discussie.... men moet naar aanleiding van zoiets gewoon geen discussie gaan beginnen. Dan zijn we er toch?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

hoi mensen, ben weer terug van vakantie
nog schokkende dingen/postings gemist?
Daphne

Bericht door Daphne »

... Ik te goed voor deze wereld ben :x (met name voor mn werk gever :x )
helma

Bericht door helma »

Daphne schreef:... Ik te goed voor deze wereld ben :x (met name voor mn werk gever :x )
:mrgreen: wat is er daph??
Gesloten