sweelinck 25 schreef:Maar komt er nog iemand van het forum???
Ik ben benieuwd.
sw. 25
Is me een béétje te ver van huis ................
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hendrikus schreef:
neu, je reageert alleen maar even
dat komt door mijn snelheid, ik denk vlugger dan ik tik en daardoor maak ik slordigheidsfoutjes.
Ik praat ook heel erg snel en dan val ik wel eens over mijn woorden, maar ik stotter niet. Je zult het laatste woord niet hebben......
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
zoals ik al in een ander topic heb aangegeven, ben ik afgelopen zaterdagavond naar een uitvoering geweest van het mannenkoor waar mijn man lid van is.
Er waren twee mannenkoren, 1 piano, 1 orgel en 2 dwarsfluiten. Toen ik door het programmaboekje bladerde, kwam ik het volgende tegen en dat wil ik bepaalde personen hier op het forum niet onthouden (achum):
Op D.V. 6 september 2008 zal er en openingsavond gehouden worden voor het nieuwe verenigingsseizoen. Tijdens deze avond willen we een aantal psalmen met bovenstem zingen. Het thema van deze avond en de te zingen psalmen hebben betrekking op De Bijbel en Psalmen: oud of nieuw?.
Gezien de zeer positieve en spontane reacties voor, tijdens en na de CD opname op 17 januari 2007 leek het ons goed om ook het met bovenstem zingen voor iedereen van 16 jaar of ouder mogelijk te maken.
Hier moet natuurlijk een en ander voor ingestudeerd worden. Wij wilen daarom een beroep op jullie allen doen hieraan mee te werken zodat we er iets moois van kunnen maken. We denken dan aan 3 avondjes van ongeveer een uur instudeer werk. Het streven is om ongeveer 50 - 60 personen bij elkaar te krijgen. Data hoor je later.
Wilt u deze avond ook met bovenstem mee zingen? Meld u dan aan.
Waarvan acte!
Nog iets voor de agenda:
Op 1 november in de Laurenskerk te Rotterdam hoopt een groot samengesteld mannenkoor e.e.a. uit te voeren.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)