Als dat zo is, dan is het nog misbruik van alcohol.Mona Lisa schreef:niet overdrijven hoor, het werkt maar even en de kippen houden er niks aan overBert Mulder schreef:wrede behandeling van dieren, die ook Gods schepselen zijn, en een misbruik van alcohol.
Blafverbod voor honden
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bedoel je dit in de zin van verdoving, of zonde van de alcohol als zodanig. (dus in de zin van :mrgreen: )Bert Mulder schreef:Als dat zo is, dan is het nog misbruik van alcohol.Mona Lisa schreef:niet overdrijven hoor, het werkt maar even en de kippen houden er niks aan overBert Mulder schreef:wrede behandeling van dieren, die ook Gods schepselen zijn, en een misbruik van alcohol.
- Bert Mulder
- Contacteer:
zonde in de zin dat het geldverspeling (alcoholverspeling) is. Dus zonde tegen het 8e gebod.jvdg schreef:Bedoel je dit in de zin van verdoving, of zonde van de alcohol als zodanig. (dus in de zin van :mrgreen: )Bert Mulder schreef:Als dat zo is, dan is het nog misbruik van alcohol.Mona Lisa schreef:niet overdrijven hoor, het werkt maar even en de kippen houden er niks aan overBert Mulder schreef:wrede behandeling van dieren, die ook Gods schepselen zijn, en een misbruik van alcohol.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
nou, ik weet het niet precies meer maar de kans is groot dat die kippen later nog in de soep zijn gegaan, dus helemaal verloren was het kostbare vocht nietBert Mulder schreef:zonde in de zin dat het geldverspeling (alcoholverspeling) is. Dus zonde tegen het 8e gebod.jvdg schreef:Bedoel je dit in de zin van verdoving, of zonde van de alcohol als zodanig. (dus in de zin van :mrgreen: )Bert Mulder schreef:Als dat zo is, dan is het nog misbruik van alcohol.Mona Lisa schreef: niet overdrijven hoor, het werkt maar even en de kippen houden er niks aan over
lekker belangrijk allemaal . . .
- Bert Mulder
- Contacteer:
I didn't start this, just standing up for the right of the chickensoup...Mona Lisa schreef:nou, ik weet het niet precies meer maar de kans is groot dat die kippen later nog in de soep zijn gegaan, dus helemaal verloren was het kostbare vocht nietBert Mulder schreef:zonde in de zin dat het geldverspeling (alcoholverspeling) is. Dus zonde tegen het 8e gebod.jvdg schreef:Bedoel je dit in de zin van verdoving, of zonde van de alcohol als zodanig. (dus in de zin van :mrgreen: )Bert Mulder schreef: Als dat zo is, dan is het nog misbruik van alcohol.
lekker belangrijk allemaal . . .
Niet dat ik lid van peta ben... of het moest zijn people eating tasty animals...
Zoals je zei, heel erg belangerijk (niet)