Denk liever klein :mrgreen:Unionist schreef:De Groot-Nederlandsche gedachte, weet je wel...myster schreef:is dit zo'n verlies dan?Unionist schreef:Ons laatste collectieve verlies: Aruba.
http://www.nu.nl/news/1098913/20/%27Aru ... nd%27.html
Wat is/zijn je laatste verlies(zen)??
-
O joh, dat komt best goed. Maar ja, dat kan ik makkelijk zeggen vanachter mijn computer! Dat lukt vast wel hoor! Je scriptie is toch 'goedgekeurd' door je scriptie begeleider, of hoeft dat tegenwoordig niet meer?Soof schreef:mijn zekerheid over mijn scriptie....
Morgen heb ik eindgesprek daarover, en nu bespringt de twijfel me.....
Succes in ieder geval morgen!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
20 euro, gestolen in het ziekenhuis uit de portemonnee van Rens.
:
:
:

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ben k toch niet echt mee eens hoor Lassie. Ik heb vriendinnen waar k 2x per jaar mee afspreek. Als we elkaar zien is t geweldig gezellig, oud en vertrouwd leuk etc etc.! Je hoeft elkaar niet elke week te spreken of te zien om goeie vriendinnen te zijn! Er bestaat ook iets als mail, sms etc.! Als je getrouwd bent kan je ook best smssen volgens mij...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
absoluut!Daphne schreef:Ben k toch niet echt mee eens hoor Lassie. Ik heb vriendinnen waar k 2x per jaar mee afspreek. Als we elkaar zien is t geweldig gezellig, oud en vertrouwd leuk etc etc.! Je hoeft elkaar niet elke week te spreken of te zien om goeie vriendinnen te zijn! Er bestaat ook iets als mail, sms etc.! Als je getrouwd bent kan je ook best smssen volgens mij...
zulke contacten heb ik met die twee goeie vriendinenn.
Vier retourtjes Leiden - Den Haag CS
Vijfretourkaart gekocht en in de haast alleen het eerste kaartje meegenomen!
Vervolgens vergeten te stempelen. Komt er net een conductrice langs, dat gebeurt bijna nooit op zo'n kort stukje in de spits. Maar dit keer was tweemaal blijkbaar al scheepsrecht, want ze geloofde m'n verhaal.
Dus... Een geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen. (Gelukkig bestaat er voor elke situatie wel een toepasselijk spreekwoord).
Vervolgens vergeten te stempelen. Komt er net een conductrice langs, dat gebeurt bijna nooit op zo'n kort stukje in de spits. Maar dit keer was tweemaal blijkbaar al scheepsrecht, want ze geloofde m'n verhaal.
Dus... Een geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen. (Gelukkig bestaat er voor elke situatie wel een toepasselijk spreekwoord).
Lang leve de OV-chipkaart!David J schreef:Vier retourtjes Leiden - Den Haag CS
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Precies. Dat gezeur met kaartjes kopen.... ik heb ook vaak geen buskaart enzo... 
Maar David, hoe vroeg was het?

Maar David, hoe vroeg was het?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."