CU Ministers

Zosinus

Bericht door Zosinus »

refo schreef:Vanmorgen hoorde ik op de radio iemand die er verstand van heeft.

De portefeuille van Rouvoet gaat mislukken. Hij komt namelijk telkens op terreinen van andere ministers. En die zullen hun knollentuintje verdedigen.
Dat is wel een risico bij dit soort portefeuilles. Rouvoet lijkt me wel ervaren genoeg om in te schatten welke ruimte hij kan innemen. Het gebied is vrij ruim (van bestuurlijke vernieuwing kun je niet zo gek veel maken). Hij kan natuurlijk zelf imperialistisch te werk gaan en zich in van alles en nog wat mengen. Verder kan hij er voor kiezen meer te investeren in het publieke debat dan in feitelijke beleidsverandering (dat volgt dan wel op de wat langere termijn).

Op welk ministerie wordt zijn portefeuille eigenlijk geplaatst?
Sociale zaken? Binnenlandse zaken? VWS? Onderwijs?
refo

Bericht door refo »

Zosinus schreef: Op welk ministerie wordt zijn portefeuille eigenlijk geplaatst?
Sociale zaken? Binnenlandse zaken? VWS? Onderwijs?
Een containerkantoor naast het torentje?
refo

Bericht door refo »

refo schreef:Vanmorgen hoorde ik op de radio iemand die er verstand van heeft.

De portefeuille van Rouvoet gaat mislukken. Hij komt namelijk telkens op terreinen van andere ministers. En die zullen hun knollentuintje verdedigen.
O, ja, een minister van bestuurlijke vernieuwing zou er moeten komen, zei hij nog, maar dan wel één die het niet alleen als hobby heeft.
Unionist

Bericht door Unionist »

Eerste nieuwe maatregel CU-staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat:

Afbeelding
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Oud bordje, Unionist.
Het tarief is al ruim een jaar 5 euro.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Als ik de onderstaande weblog lees, dan heb ik het gevoel dat je rechtstreeks in de wc van de duivel kijkt. Dit plaatje is misschien niet stotend, maar dat de site bij uitstek wel. Ik noem de naam niet eens van de weblog. Ze hebben in het verleden al eens pogingen gedaan om op bijv. refomarkt te schieten.
Plaats reactie