ách, wat zal ik zeggen?? als je zélf hebt meegedacht en -geschreven met en in de nieuwe koers en programma's, dan blijft er wel héél erg veel van hangen nietwaar?Marnix schreef:Petrus, komt je SP-hart een beetje in beweging?Je lijkt Marijnissen wel (ik zal het kort houden, ik heb twee vragen aan de kamer: waarvan de tweede vraag was: Is de heer Wijffels over 2 jaar weer beschikbaar?)
.
Maar ik merk wél, dat ik, ook bij het invullen van de Stemwijzer, toch steeds bij de SGP terecht kom als nr 1-uitslag. Maar als je de mensen goed gekent hebt waar je mee samengewerkt hebt, blijft de sympathie recht overeind, je wéét hoe ze denken, waar het sarcasme en de ironie in verpakt gaat worden etc.
Het is ook mijn stijl, af en toe even wat sarcasme of ironie, net wat er op zo'n moment het beste uitkomt, om vervolgens de draak te steken met een heel circus.
Maar goed, ik ben mét Jan van mening dat de houdbaarheidsdatum binnen de 2 jaar is verstreken, dat de chemie dan volstrekt is uitgewerkt en de verzuring en krampachtigheden keihard hun tol gaan eisen.