Bijbeltest
Als dit betekent dat je onder die 8,5 niet meer mee mag doen, dan zal ik de test maar niet maken.Gian schreef:Alleen de mensen boven de 8,5 posten hier.jvdg schreef:Zijn er ook nog onvoldoendes gescoord?
Of wel, of niet, of toch?
Laatst gewijzigd door jvdg op 27 okt 2006, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Op school betekent zo'n cijfer : ruim voldoende dus volgens mij hoef je er niet voor te schamen.Labyrinth schreef:Dat is niet waar Gian...................ik heb de "verheugend" hoge score van 7,3Gian schreef:
Alleen de mensen boven de 8,5 posten hier.:
Maar om de smartlappen van Andre Hazus op een lijn te stellen met de Klaagliederen gaat me toch wel te ver......

Stelende farizeers waren er denk niet echt. Ze waren juist enorm schrift getrouw.David J schreef:9.7
Dat van U2 had ik gegokt, maar ja, David is wel de grootste dichter uit de Bijbel (en een bekende naam ....)
Ik had die van de wolven fout: ik aarzelde tussen de valse profeten en de stelende farizeeers.
Maar ja de tijd is kort..
Die had ik ook fout, met nog enkele. Ik kwam op 8.8 naar ik meen.David J schreef:9.7
Dat van U2 had ik gegokt, maar ja, David is wel de grootste dichter uit de Bijbel (en een bekende naam ....)
Ik had die van de wolven fout: ik aarzelde tussen de valse profeten en de stelende farizeeers.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Miscanthus
op de nationale bijbeltest kunje de laatste nieuwe bijbeltest doen.
Ik had een 8.7
probeer het eens...
Ik had een 8.7
probeer het eens...
mijn cijfer is een 9..... :idea:Miscanthus schreef:op de nationale bijbeltest kunje de laatste nieuwe bijbeltest doen.
Ik had een 8.7
probeer het eens...