In hokjes denken? Ik? :shock:Christiaan schreef:Wil je een beetje op je woorden letten he, mij mag je niet een hokje plaatsen. Doe ik met jou ook niet Klaver spelen is toch niet minder, er komt steeds meer beschikbaar in Klaver.Tiberius schreef:Dank je.Hendrikus schreef:http://www.henteg.nl/klavar/Tiberius schreef:Ik durf het haast niet te vragen:
maar zijn er ook links voor Klavarskribo?:
Ik voelde me al een beetje bezwaard in dit illustere gezelschap van kerkorganisten, autodidacten, 60MM-drijvers en psalm81-op-2-vingers-pingelaars. Waarbij de VOGG-docenten zelfs in het niet vallen.
Voor mezelf vind ik het wel leuk om op Klavar te spelen. (Alhoewel mijn huisgenoten daar anders over zullen denken, vrees ik.)
Alleen niet in hokjes gaan denken.
Welnee, knul.
Alleen zie ik hier zulke professionele discussies voorbijkomen op muziekgebied, dat ik haast niet durf te bekennen, dat ik hooguit een beetje in Klavar kan "krassen" (laat ik het zo maar bestempelen, dat komt nog het dichtst in de buurt).
Zelf hou ik er niet van om ergens over mee te praten, terwijl ik nog ver omhoog moet kijken om de onderste tree van de ladder betreffende dat onderwerp te ontwaren.
Vandaar mijn schroom om mijn vraag over Klavar te stellen. Voordat ik er erg in heb, denken ze hier dat ik allerlei Bach- en Pachelbelwerken in Klavar zit te spelen.