Wie zou dat toch zijn?????
Petrus schreef:Dan zal íe het wel koud hebben gehad bovenop zo'n kerkdak............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: of was ie alvast aan het oefenen voor 5 december?????En Fuego schreef:
Marnix ken ik van gezicht wel, ik heb hem in ieder geval wel eens gezien op een aantal jeugdkerken in de omgeving..

Leuk trouwens Rens, die foto van je. Ik hecht echter erg aan m'n privacy :|
Een foto vindt ik te verduidelijkend op dit moment.
Mijn idee zegt dat ik nog redelijk onbekend ben.
Maar alla!
28 jaar en getrouwd.
Twee lieve zoontjes van 3 en 5 jaar
Wonend te Gouda en belijdend lid van De GGiN ter plaatse waar ik mij in de meeste zaken wel goed kan vinden.
Ik ervaar er nog de bediening van Gods Geest in de leesdiensten van onze vier ouderlingen.
Dat deze bediening nog eens tot zegen voor mezelf zou mogen zijn is mijn wens!
een man trouwens...
Maar alla!
28 jaar en getrouwd.
Wonend te Gouda en belijdend lid van De GGiN ter plaatse waar ik mij in de meeste zaken wel goed kan vinden.
Ik ervaar er nog de bediening van Gods Geest in de leesdiensten van onze vier ouderlingen.
een man trouwens...
Laatst gewijzigd door Oude Paden op 17 jul 2006, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben benieuwd of ik je ken...Oude Paden schreef:Een foto vindt ik te verduidelijkend op dit moment.
Maar alla!
28 jaar en getrouwd.

Wat wil je nog meer weten?Afgewezen schreef:Ben benieuwd of ik je ken...Oude Paden schreef:Een foto vindt ik te verduidelijkend op dit moment.
Maar alla!
28 jaar en getrouwd.
Dat deze bediening nog eens tot zegen voor mezelf zou mogen zijn is mijn wens!![]()
Licht de sluier van jezelf is iets op?Afgewezen schreef:Zou ik niet kunnen zeggen. Overigens, bij mijn weten ken ik geen GGiN'ers (Gerbrandyweg neem ik aan), van 28 jaar oud.Wat wil je nog meer weten?
Maar je weet maar nooit...
PS: ik ben in Gouda niet zo'n bekende omdat ik mijn jeugd in de GG van Capelle a/d Ijssel heb versleten!
Re: Wie zou dat toch zijn?????
Best wel indrukwekkend hoor, Petrus...Petrus schreef:Je ziet vele nicknames voorbij komen, zonder dat je weet wie er achter schuil gaat.
Ja van sómmigen weet je het (nog) van de meetings bij Ome Jelle in Gouda, maar er zijn sindsdien velen bijgekomen.
Het lijkt me wel aardig om eens een foto van jezelf te plaatsen, voor het eerst of bij herhaling, sámen met je échte naam.
Dan heb je tenminste een goed beeld van tegen wie je nu eigenlijk aan het praten bent op het forum..............
--------------
Dat ben ik dus, Rens van der Linden alias Petrus, 58 jr jong.