Lekker weertje

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Tamarinde schreef:Nou op de veluwe in de buurt van Hoenderloo was het ook een puinhoop, we hebben de hele dag binnengezeten want we konden geen kant uit. Vandaag even eruit en een hele reis ondernemen om ergens wat spullen op te halen. Eens kijken of mijn rijvaardigheid zodanig is dat ik met een aanhanger kan rijden. Ben benieuwd. :roll:

Als je maar vooruit blijft rijden gaat het wel goed :D :D
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Ja idd, achteruit rijden is een ramp, dus dat laat ik een ander wel doen :P :P
Unionist

Bericht door Unionist »

Ik sprak net een leerling van school: Ze mochten om 1 uur weg met de schoolbus, om 4 uur waren ze nog in Apeldoorn en om 7 uur pas in Doetinchem.

Kortom: wat is de grootste stad van Nederland? Apeldoorn, want daar doe je 10 uur over om van de ene kant naar de andere kant te komen.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Unionist schreef:Ik sprak net een leerling van school: Ze mochten om 1 uur weg met de schoolbus, om 4 uur waren ze nog in Apeldoorn en om 7 uur pas in Doetinchem.

Kortom: wat is de grootste stad van Nederland? Apeldoorn, want daar doe je 10 uur over om van de ene kant naar de andere kant te komen.
klopt , Apeldoorn stond helemaal vast, je kon haast niet voor of achteruit....

dan was de trein toch beter geweest. ( al viel dat ook niet mee, stroomstoring enzo)
Van half vier tot half acht gedaan over een tochtje van normaal een half uurtje met de auto......maar goed, altijd beter vier uur erover gedaan met de trein dan nog véééééééél langer met de auto :cry:
Marnix

Bericht door Marnix »

Hier in Arnhem was het ook feest.

Ik blij dat ik besloot gisteren vrij te nemen en niet naar school te gaan :D
Lassie

Bericht door Lassie »

De brandweer van Kampen/IJsselmuiden heeft hulp verleend in omgevingn van Apeldoorn.

-Kleine kinderen / babys'/ oude mensen: koud zitten zonder eten.

- Vrouw bevallen.

Echt heel bizar allemaal.

Hier? alleen vanochtend wat wit, maar meer ook niet. geen last van sneeuw/ijzel/etc.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Tja, misschien toch een goed idee om ook in Nederland te doen. Wij hebben altijd slaapzakken en een schop in de auto van November tot en met Maart....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Marnix

Bericht door Marnix »

:)

Omdat het hier zo zelden voorkomt verrast het mensen :)

Dat is het grote verschil :)
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Door flinke sneeuwbuien is het woensdagavond druk op de Nederlandse wegen: A28 Zwolle richting Assen tussen afrit Elspeet en Staphorst: langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. 46 km
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Ar-Jan schreef:Door flinke sneeuwbuien is het woensdagavond druk op de Nederlandse wegen: A28 Zwolle richting Assen tussen afrit Elspeet en Staphorst: langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. 46 km
Ik dacht dat ik op het journaal al 60 km hoorde.
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Afgewezen schreef:
Ar-Jan schreef:Door flinke sneeuwbuien is het woensdagavond druk op de Nederlandse wegen: A28 Zwolle richting Assen tussen afrit Elspeet en Staphorst: langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. 46 km
Ik dacht dat ik op het journaal al 60 km hoorde.
zou kunnen; dan zal het andere wel "tussentijdse" info zijn :)
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Pim schreef:
Het is flink beroerd weer he, vandaag.

De foto's zijn mooi: http://www.nu.nl/news/632091/10/Beeldve ... storm.html

Maar op de weg is het minder geloof ik. De hele Veluwe staat vast, met als topper de A1 tussen Amsterdam en Hengelo, waar 67km file staat. 'Vanwege de verkeerssituatie verzoekt de politie het verkeer op de Veluwe niet meer de weg op te gaan. Dit geldt voor de A1 tussen de knooppunten Hoevelaken en Beekbergen, de A50 tussen de knooppunten Beekbergen en Waterberg, de A12 tussen de knooppunten Waterberg en Maanderbroek, de A30 en de N304, maar ook voor alle lokale wegen en doorgaande wegen.'

Het zijn bizarre aantallen: http://www.vid.nl/

Het is al heel wat jaren geleden dat ik klets nat op mijn werk kwam
en ik zei toen (wat een rot weer he) waarop en colega tegen me zegd ho ho het weer is niet rot maar voor ons wat ongunstig want
alle weer komt voort uit Zijn schatkamer en Hij vergist zich niet.
Wij zeggen altijd; het weer is niet slecht, maar de mensen zijn slecht...
Bourdon

Bericht door Bourdon »

Vanmorgen om kwart over 8 vertrokken uit Hardenberg, 1,5 uur gedaan over 25 km...Dikke file, bij zwolle zijn we maar gekeerd. En om 11 uur zat ik weer thuis... Wat een weer, maar wel fantastisch!!! Wat is de mens??
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Erasmiaan schreef: Wij zeggen altijd; het weer is niet slecht, maar de mensen zijn slecht...
Hopelijk is het wel beleving voor jullie en geen loze praat.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
wijkie

Bericht door wijkie »

In november lag idd het verkeer stil. Toen zeiden we tegen elkaar: De mensen weten zoveel tegenwoordig met die computers, maar als God het weer verandert, kunnen we helemaal niks. Heel Nederland ligt plat. Zo zie je: God de Heer regeert.....
Plaats reactie