Radio 4 wellicht uit ether

plebe

Bericht door plebe »

Hendrikus schreef:
Petrus schreef:Nou moet me van het hart dat Radio 4 een hopeloos iets is. Slechts een goeie 40.000 mensen stemmen op Radio 4 af.

Ze hadden nooit ClassicFM van de kabel cq af moeten gooien cq naar internet moeten verbannen, want die had een luisterdichtheid van ca. 900.000 mensen! En dat dag in dag uit!

Jammer, jammer, jammer, maar geef mij maar stande pede ClassicFM maar terug, en Radio 4 opheffen.

Petrus
Merkwaardige redenatie, met uw welnemen. :roll:
Alsof luisterdichtheid iets zegt over kwaliteit. Moeten ze alle toprestaurants maar sluiten omdat het bij McDonalds veel drukker is?

Logisch dat een zender die "music for the millions" uitzendt meer luisteraars trekt dan een zender die ook weleens iets programmeert wat niet direct tot de hapklare brokken behoort.

Als Radio 4 hopeloos is, onderbouw dat dan met muzikaal-inhoudelijke argumenten en niet met zoiets onmuzikaals als luistercijfers.
Bloemen voor Hendrikus!

Op Radio 4 hoor je nog wel eens kwaliteit-fijn voor in de auto!
Tip: Via internet luister ik regelmatig naar Klara- een vlaamse kwaliteitszender voor klassieke muziek!
Gelooft het evangelie en bekeert u !
wim

Bericht door wim »

Petrus schreef:Ze hadden nooit ClassicFM van de kabel cq af moeten gooien cq
Als je vaak naar ClassicFM luistert krijg je vanzelf een hekel aan alle (terecht) bij het brede publiek bekende 'nummers'. De canon van Pachelbel bijvoorbeeld is best mooi, maar het komt m'n neusgaten uit als ik het dag in dag uit op de radio hoor. En dat is typisch ClassicFM.
Plaats reactie