Hoofdprijs: elke week een boek uitzoeken bij de boekwinkel.Oorspronkelijk gepost door memento
En wat betreft die gegevens, die gebruiken ze om je prijs toe te sturen als de NBV wint
Daar krijg ik hele begerige oogjes van!!:du
Natuurlijk kan de HEERE een kromme stokOorspronkelijk gepost door memento
Ik heb wél gestemd. Er staat genoeg in om mensen te bekeren. Een paar onvolkomeheden veranderen daar niets aan.
En wat betreft die gegevens, die gebruiken ze om je prijs toe te sturen als de NBV wint
Hebben jij en je vrienden dan als enigen het Licht ontvangen?Oorspronkelijk gepost door Oude-WaarheidNatuurlijk kan de HEERE een kromme stokOorspronkelijk gepost door memento
Ik heb wél gestemd. Er staat genoeg in om mensen te bekeren. Een paar onvolkomeheden veranderen daar niets aan.
gebruiken om een rechte slag te slaan.
Ook in deze is zo nodig:Zend HEERE Uw Licht en Waarheid neder.
Ik heb OOK gestemd. Elke vertaling heeft onvolkomenheden ook de SV. Wij moeten er voor oppassen een vertaling, hoe goed dan ook, heilig te verklaren. Het is niet voor niets dat bij een theologische opleiding Grieks en Hebreeuws vereist zijn. Als we een volkomen vertaling hadden dan zou dat min of meer overbodig zijn.Oorspronkelijk gepost door memento
Het gaat er hier helemaal niet om wat jij van de NBV vindt en of die er bij jou thuis wel of niet in komt, het gaat hier om meer aandacht in Nederland voor de Bijbel. Dat willen we toch allemaal???Oorspronkelijk gepost door Admin
Ik stem ook niet. de NBV komt er bij mij thuis niet in..
Ach Kokje,Oorspronkelijk gepost door KokjeHet gaat er hier helemaal niet om wat jij van de NBV vindt en of die er bij jou thuis wel of niet in komt, het gaat hier om meer aandacht in Nederland voor de Bijbel. Dat willen we toch allemaal???Oorspronkelijk gepost door Admin
Ik stem ook niet. de NBV komt er bij mij thuis niet in..
[Aangepast op 19/9/05 door Kokje]
Dacht ook dat OSW de Staten-VertalingOorspronkelijk gepost door Admin
Nee Gabrielle mensen op straat verleiden ipv de rechte weg te wijzen dat is correct.
de SV is inderdaad niet heilig maar tot op dit moment heb ik nog geen beter alternatief gelezen..
terzijde.. omdat er nog steeds veel commentaar via mijn mailbox komt mbt het gebruik van de NBV. OSW en Forum staan niet positief tegenover het gebruik van de de NBV. Wij distancieren ons dan ook van diegene die menen deze vertaling wel te moeten gebruiken.. De genoemde kerkverbanden in de forumregels staan officeel de SV voor en dit is de lijn die het OSWforum volgt