Refogezin vermist

Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Democritus
Oorspronkelijk gepost door refo
In Gouda is ook ooit eens een refo-gezin met de noorderzon vertrokken.

Bleek dat ze in Canada zaten.
Inderdaad en nu zijn ze weer terug in Nederland. Het is ze in Canada niet zo voor de zon gegaan als gehoopt en inmiddels was het feit verjaart en kon men weer terug. destijds stonden de werknemers voor een gesloten deur ineens zonder werk, belastingdienst opgelicht.

Vervolgens was er in Canada geen kerk te vinden die zwaar genoeg was dus werden ze maar thuislezer. Allemaal zo wettisch als het maar kan maar de 10 geboden zonder problemen overtreden!!! Hoe dubbel kan het zijn.

Sorry voor dit soort mensen heb ik geen goed woord over. Het ergste vindt ik nog dat de omgeving het wel een mooie stunt vond hoe ze het gedaan hadden.

Sorry kleine frustsratie moest er ff uit.
Ik heb de indruk dat ik weet over wie het gaat...
refo

Bericht door refo »

Ik werkte destijds op het accountantskantoor waar ze klant waren. We stonden wel even raar te kijken.

Er zat geloof een briefje op de deur geplakt dat ze weg waren.

Met de belastingdienst enzo is het nog wel goedgekomen, dacht ik. Als je echt wil onderduiken moet je een land nemen waar we geen belastingverdrag mee hebben. :,
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Democritus

Bericht door Democritus »

-- verwijderd --

[Aangepast op 14/9/05 door Democritus]
nicname

Bericht door nicname »

Is dit roddelen????:pu
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Oorspronkelijk gepost door Democritus
Oorspronkelijk gepost door refo
In Gouda is ook ooit eens een refo-gezin met de noorderzon vertrokken.

Bleek dat ze in Canada zaten.
Inderdaad en nu zijn ze weer terug in Nederland. Het is ze in Canada niet zo voor de zon gegaan als gehoopt en inmiddels was het feit verjaart en kon men weer terug. destijds stonden de werknemers voor een gesloten deur ineens zonder werk, belastingdienst opgelicht.

Vervolgens was er in Canada geen kerk te vinden die zwaar genoeg was dus werden ze maar thuislezer. Allemaal zo wettisch als het maar kan maar de 10 geboden zonder problemen overtreden!!! Hoe dubbel kan het zijn.

Sorry voor dit soort mensen heb ik geen goed woord over. Het ergste vindt ik nog dat de omgeving het wel een mooie stunt vond hoe ze het gedaan hadden.

Sorry kleine frustsratie moest er ff uit.
Ik heb de indruk dat ik weet over wie het gaat...
Ik gelukkig niet.
Snap niet dat iedereen opeens zo gretig allerlei misstanden van één of ander gezin op het forum wil zetten. Ik vind het een beetje vruchteloos.

Triest voor het verdwenen gezin en voor wie daar de dupe van zijn.
Democritus

Bericht door Democritus »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Is dit roddelen????:pu
Op zich heb je hier wel gelijk in. Alhoewel ik het roddelen vindt indien het over iemand gaat die met toenaam genoemt wordt. Maar het ging mij met name over de dubbele in het gedrag van mensen en hoe door de zgn refo-omgeving daarop gereageerd wordt.

Ik zal mijn postings dan ook verwijderen. Het dient het topic niet echt.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

wat een speculaasies...
het is nog geen Sinterklaas hoor...:!
Billy

Bericht door Billy »

http://www.politie.nl/utrecht/opsporing/050911vermis.asp

als je die koppies van die meisjes ziet...........

[Aangepast op 16/9/05 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Eng mannetje. Wel triest dit. We weten te weinig om hier een oordeel over te geven. Je gaat al snel gissen naar iets
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Eng mannetje. Wel triest dit. We weten te weinig om hier een oordeel over te geven. Je gaat al snel gissen naar iets
Oordeel op basis van een foto? :% Een mens oordeelt snel he?
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Ze zijn nog steeds niet terecht:

Kerken doen voorbede voor vermist gezin Zeist

APELDOORN - In veel gemeenten van de Christelijke Gereformeerde Kerken en die van de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt is zondag voorbede gedaan voor het vermiste gezin Kas uit Zeist.

Het gezin met vier minderjarige dochters leidt al enkele weken vermoedelijk een zwervend bestaan.

De Stichting Gereformeerd Jeugdwelzijn (SGJ) is initiatiefnemer van de gebedsactie, waarvoor ze rechtstreeks de predikanten heeft benaderd.

„De vermissing van dit gezin heeft de nodige media-aandacht gekregen”, staat in de oproep aan de gemeenten te lezen. „Er zijn echter veel meer christelijke gezinnen die te maken hebben met opvoedingsproblemen, waar de relatie tussen ouders en kinderen verstoord is, of waar een situatie in het gezin is ontstaan die geen veiligheid biedt aan kinderen. Kenmerkend voor een christelijke levensovertuiging is het besef dat de verantwoordelijkheid voor opvoeding en het welzijn van jeugdigen zich niet beperkt tot de ouders of hun wettelijke vertegenwoordigers, maar zich uitstrekt tot een brede christelijke geloofsgemeenschap.”

© Reformatorisch Dagblad
Gian

Bericht door Gian »

Corydoras schreef:Ze zijn nog steeds niet terecht:

APELDOORN - In veel gemeenten van de Christelijke Gereformeerde Kerken en die van de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt is zondag voorbede gedaan voor het vermiste gezin Kas uit Zeist.
© Reformatorisch Dagblad
Rare zin.
Ik begreep dat ze uit de gg (Zeist/Amersfoort) kwamen. Dan zullen ze daar toch ook wel gebeden hebben?
O.O.L.I.E.

Bericht door O.O.L.I.E. »

In Amersfoort is geen voorbede gedaan....
Eppie

Bericht door Eppie »

Nieuwe steen in de vijver, nu krijgt de GG in Zeist de schuld vanhet verdwijnen van de fam. Kas, zie ook dit artikel.
Kerk jaagt gezin Kas op de vlucht. Is er misschien iemand uit de buurt van Zeist die wat genuanceerdere informatie heeft?
Marnix

Bericht door Marnix »

Bij mij in de kerk is wel voorbede gedaan....
Plaats reactie