Kruidenthee
Denk je niet dat die koffie het effect weg neemt?Oorspronkelijk gepost door Marina
Ik drink smorgens (niet gelogen lizzy) water met fenergriek en zouthoutstukjes (gewoon pitjes en stukjes hout dus geen zakje)
die laat ik netjes 10 minuten trekken en drink m dan lauw (jammer die 10 minuten)
(eigenlijk gooi ik m zo snel mogelijk naar binnen zodat ik daarna aan de koffie kan beginnen :,:,:,)
[Aangepast op 6/9/05 door Marina]
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

maakt me niets uit, het is alleen als het goede voorbeeld bedoeldOorspronkelijk gepost door LizzyDenk je niet dat die koffie het effect weg neemt?Oorspronkelijk gepost door Marina
Ik drink smorgens (niet gelogen lizzy) water met fenergriek en zouthoutstukjes (gewoon pitjes en stukjes hout dus geen zakje)
die laat ik netjes 10 minuten trekken en drink m dan lauw (jammer die 10 minuten)
(eigenlijk gooi ik m zo snel mogelijk naar binnen zodat ik daarna aan de koffie kan beginnen :,:,:,)
[Aangepast op 6/9/05 door Marina]

lijkt me stugOorspronkelijk gepost door Lizzy
Denk je niet dat die koffie het effect weg neemt?

ik'"loop"op koffie, er zijn dagen dat ik niets anders drink.
ze zeggen dat t slecht is maar k merk er niets van :, dus waarom die "gezonde" kruidenthee, die k absoluut niet wegkrijg gaan drinken???? :t
groter dan de Helper is de nood toch niet....
Ach ja als ik mijn gemoed te werk ging dan zou ik ook de hele dag koffie drinken, maar 's morgens een beker groene thee is erg zuiverend en gezond.Oorspronkelijk gepost door mysterlijkt me stugOorspronkelijk gepost door Lizzy
Denk je niet dat die koffie het effect weg neemt?
ik'"loop"op koffie, er zijn dagen dat ik niets anders drink.
ze zeggen dat t slecht is maar k merk er niets van :, dus waarom die "gezonde" kruidenthee, die k absoluut niet wegkrijg gaan drinken???? :t
Ik vind gewone thee niet meer lekker.
En ja ik moest in het begin ook wennen aan de smaak, maar kom ff doorzetten. :,

Daar heb je ook een heleboel soorten in! :eurOorspronkelijk gepost door Jelle
Kruidenthee, Lentethee, Zomerthee, Winterthee, Kamillethee, Mintthee, kaneelthee en noem maar op, er staat hier in de kast een doos vol met de meest vreemde smaken.
En weet je wat nu zo raar is: IK WIL ALLEEN PICK WICK THEE EN NIETS ANDERS:D