Help: Geloof & Msn ?!

Daphne

Bericht door Daphne »

Ik kwam op een chr. msn groep de zelfde oproep tegen en een van hen had zo dr twijfels over het onderzoek en had een mailtje gestuurd naar het webadres van de vragenlijst hoe betrouwbaar deze is...

dit was het antwoord:
" Wij hebben het onderzocht en uw twijfel was gegrond. Het account is meteen uit de lucht genomen. Het gaat hier om een student die voor eigen doeleinden een account heeft gebruikt. Het is bij ons de regel dat enquetes altijd traceerbaar moeten zijn naar vakgroep, faculteit en begeleidende docent. Daar was hier geen sprake van. Wij danken u hartelijk voor uw opmerkzaamheid."
dus invullen hoeft niet meer :cool:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik heb hem toch maar effe ingevuld
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
ruud

Bericht door ruud »

Wat betreft Daphe's bijdrage:'...ik kwam op een chr. msn groep de zelfde oproep tegen en een van hen had zo dr twijfels over het onderzoek en had een mailtje gestuurd naar het webadres van de vragenlijst hoe betrouwbaar deze is...'Dit berust op een vervelend misverstand binnen ons instituut, wat inmiddels is verholpen.

Tevens loopt vandaag de periode van de online vragenlijst die in het kader van dit afstudeer onderzoek naar Geloof en Instant Message af en is directe participatie aan het onderzoek niet meer mogelijk.

Een ieder die eerder de moeite nam om de vragenlijst in te vullen, wil ik bij deze zeer hartelijk danken voor de bijdrage. Begin oktober zijn de resultaten van het onderzoek te verwachten, welke zullen worden verspreid via: http://www.instantmessage.tk.

Groetend,
Ruud Brink
Student Faculteit der Sociale Wetenschappen EUR
Yapio

Bericht door Yapio »

Merkwaardig én opvallend dat OSW-users zich laten gebruiken voor een 'wetenschappelijk' onderzoek van de Rotterdamse Erasmusuniverstiteit!

De initiatiefnemers van déze site hebben toch warempel OSW niet in het leven geroepen ten behoeve van onderwijskundige c.q. wetenschappelijke doeleinden, met mogelijk een 'pakkende' dissertatie in het verschiet?

De conclusie van zo'n geschrift lijkt me op voorhand voorspelbaar:
'Moet je ze toch eens zien, die mensen van de nachtschuit ...'
Plaats reactie