Er word te snel gestaakt

Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Oorspronkelijk gepost door Baco
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw Alle andere schreeuwers ook afschaffen.
De mensen zouden meer en harden moeten gana werken ipv staken. Dat zou een betere stimulans zijn voor onze economie.
Econoom in wording???S.v.p. stelling onderbouwen.

[Aangepast op 2/7/05 door Barryvrouw]
Kan je niet ergens anders je familie afz....?
hee, ga ff een ander topicje opzoeken... Ennuh... als je de fam.lids niet kent zou ik maar niet zo zwaar reageren... Wees blij dat jij geen neefje bent...
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik heb trouwens één keer gestaakt. Toen hadden wij onze toets-cijfers niet snel genoeg (duurde wel 4 weken)... toen zijn we met z'n allen in de kantine gaan zitten. Dit hielp wel, binnen een halfuur waren ze nagekeken en de cijfers bekend :,:,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
ahuibers

Bericht door ahuibers »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik heb trouwens één keer gestaakt. Toen hadden wij onze toets-cijfers niet snel genoeg (duurde wel 4 weken)... toen zijn we met z'n allen in de kantine gaan zitten. Dit hielp wel, binnen een halfuur waren ze nagekeken en de cijfers bekend :,:,
Dat is in ieder geval niet te snel:%
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

En lekker van de koffie genoten :bu
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

als ik onze samenleving naast die van de derde wereld leg; zou ik haast zeggen dat staken verboden moet worden. Het is toch belachelijk dat wij ( met al onze welvaart) ons werk gaan neerleggen als we er wat 'minder goed' vanaf komen, terwijl anderen de HELE dag hard MOETEN werken om in leven te blijven(wat overigens ook niet eens altijd lukt)!!

H. Grt,

AJ
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Ar-Jan
als ik onze samenleving naast die van de derde wereld leg; zou ik haast zeggen dat staken verboden moet worden. Het is toch belachelijk dat wij ( met al onze welvaart) ons werk gaan neerleggen als we er wat 'minder goed' vanaf komen, terwijl anderen de HELE dag hard MOETEN werken om in leven te blijven(wat overigens ook niet eens altijd lukt)!!

H. Grt,

AJ

En zo is het. Groote schreeuwers zijn het.
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

:,

[Aangepast op 9/7/05 door Marjan]
Be yourself, there are plenty of others.
Baco

Bericht door Baco »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Oorspronkelijk gepost door tukkertje

:,

[Aangepast op 9/7/05 door Marjan]
:,:,????????????
Rijnmond

Bericht door Rijnmond »

Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd wel behoorlijk eens ben met de stakers. :P
WSO

Bericht door WSO »

H. Grt,

AJ
Welvaart? Welke welvaart?

Van mij mogen werkgevers meer verdienen dan werknemers. Ze zijn tenslotte ook degenen die de risico's nemen.

Maar stel nou eens: je werkt bij Albert Hein als vakkenvuller. Plotseling word je geconfronteerd met het feit dat de leiding iets fout deed. Want: de vorige moet weg, dat kost geld en een nieuwe is nog duurder. Daarom gaat AH 200 vakkenvullers ontslaan voor 1 zakkenvuller.
Want laten we wel wezen: niemand is 3 miljoen euro per jaar waard aan salaris.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door WSO

H. Grt,

AJ
Welvaart? Welke welvaart?

Van mij mogen werkgevers meer verdienen dan werknemers. Ze zijn tenslotte ook degenen die de risico's nemen.

Maar stel nou eens: je werkt bij Albert Hein als vakkenvuller. Plotseling word je geconfronteerd met het feit dat de leiding iets fout deed. Want: de vorige moet weg, dat kost geld en een nieuwe is nog duurder. Daarom gaat AH 200 vakkenvullers ontslaan voor 1 zakkenvuller.
Want laten we wel wezen: niemand is 3 miljoen euro per jaar waard aan salaris.
Och och. Wat een onzin. Als de mensen die zoveel energie steken in het zeuren, staken etc. die energie eens gebruikten voor hun werk, danliep het al een stuk beter.
ahuibers

Bericht door ahuibers »

Dat denk ik ook.
Plaats reactie