hee, ga ff een ander topicje opzoeken... Ennuh... als je de fam.lids niet kent zou ik maar niet zo zwaar reageren... Wees blij dat jij geen neefje bent...Oorspronkelijk gepost door GianKan je niet ergens anders je familie afz....?Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwEconoom in wording???S.v.p. stelling onderbouwen.Oorspronkelijk gepost door BacoDe mensen zouden meer en harden moeten gana werken ipv staken. Dat zou een betere stimulans zijn voor onze economie.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw Alle andere schreeuwers ook afschaffen.
[Aangepast op 2/7/05 door Barryvrouw]
Er word te snel gestaakt
-
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Dat is in ieder geval niet te snel:%Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik heb trouwens één keer gestaakt. Toen hadden wij onze toets-cijfers niet snel genoeg (duurde wel 4 weken)... toen zijn we met z'n allen in de kantine gaan zitten. Dit hielp wel, binnen een halfuur waren ze nagekeken en de cijfers bekend :,:,
als ik onze samenleving naast die van de derde wereld leg; zou ik haast zeggen dat staken verboden moet worden. Het is toch belachelijk dat wij ( met al onze welvaart) ons werk gaan neerleggen als we er wat 'minder goed' vanaf komen, terwijl anderen de HELE dag hard MOETEN werken om in leven te blijven(wat overigens ook niet eens altijd lukt)!!
H. Grt,
AJ
H. Grt,
AJ
Oorspronkelijk gepost door Ar-Jan
als ik onze samenleving naast die van de derde wereld leg; zou ik haast zeggen dat staken verboden moet worden. Het is toch belachelijk dat wij ( met al onze welvaart) ons werk gaan neerleggen als we er wat 'minder goed' vanaf komen, terwijl anderen de HELE dag hard MOETEN werken om in leven te blijven(wat overigens ook niet eens altijd lukt)!!
H. Grt,
AJ
En zo is het. Groote schreeuwers zijn het.
Welvaart? Welke welvaart?Oorspronkelijk gepost door Ar-Jan
H. Grt,
AJ
Van mij mogen werkgevers meer verdienen dan werknemers. Ze zijn tenslotte ook degenen die de risico's nemen.
Maar stel nou eens: je werkt bij Albert Hein als vakkenvuller. Plotseling word je geconfronteerd met het feit dat de leiding iets fout deed. Want: de vorige moet weg, dat kost geld en een nieuwe is nog duurder. Daarom gaat AH 200 vakkenvullers ontslaan voor 1 zakkenvuller.
Want laten we wel wezen: niemand is 3 miljoen euro per jaar waard aan salaris.
Och och. Wat een onzin. Als de mensen die zoveel energie steken in het zeuren, staken etc. die energie eens gebruikten voor hun werk, danliep het al een stuk beter.Oorspronkelijk gepost door WSOWelvaart? Welke welvaart?Oorspronkelijk gepost door Ar-Jan
H. Grt,
AJ
Van mij mogen werkgevers meer verdienen dan werknemers. Ze zijn tenslotte ook degenen die de risico's nemen.
Maar stel nou eens: je werkt bij Albert Hein als vakkenvuller. Plotseling word je geconfronteerd met het feit dat de leiding iets fout deed. Want: de vorige moet weg, dat kost geld en een nieuwe is nog duurder. Daarom gaat AH 200 vakkenvullers ontslaan voor 1 zakkenvuller.
Want laten we wel wezen: niemand is 3 miljoen euro per jaar waard aan salaris.