Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (111) in /home/websites/www.refdag.nl/www/website/include/incfunction.php on line 12
Can not connect to server
Nee ....men zou het volk eens tegemoet komen
schokkend hoor
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
"Geld speelt geen rol in onze kringen!"Oorspronkelijk gepost door Ollie B. Bommel
Dat "DE" burgers geld hebben, gezien de enorme spaartegoeden, is wel wat erg krap door de bocht vind ik. Want wie ZIJN "de burgers" dan wel?
IK in ieder geval NIET, want ik moet van een bijstandsinkomen rondkomen en ZONDER spaartegoed op de bank (ja ik heb het wel, maar dan in rode cijfers geschreven, en dát geeft "de burger" moed hoor!))
En mét mij nog héél velen die van een minimum moeten rondkomen, zónder spaartegoeden op de bank, tenzij dus in rood geschreven.
Bij ons in de HNHK-gemeente zijn er wel méér die in hetzelfde schuitje zitten als wij, maar we klagen niet, maar komen op tegen hén die menen dat iederéén geld zou hebben.
Dat iedereen wát aan geld achter de hand zou moeten kunnen hebben is weer iets anders, waar ieder ook wel weer recht op zou mogen hebben.
"Parbleu, op welke kringen doelt ge, eh...Bommel?"
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.