Nee ....men zou het volk eens tegemoet komen

Daphne

Bericht door Daphne »

schokkend hoor
Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (111) in /home/websites/www.refdag.nl/www/website/include/incfunction.php on line 12
Can not connect to server
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dit is nog steeds de erfenis van de linkse politiek. Hoe je het nu wend of keert
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door Ollie B. Bommel
Dat "DE" burgers geld hebben, gezien de enorme spaartegoeden, is wel wat erg krap door de bocht vind ik. Want wie ZIJN "de burgers" dan wel?

IK in ieder geval NIET, want ik moet van een bijstandsinkomen rondkomen en ZONDER spaartegoed op de bank (ja ik heb het wel, maar dan in rode cijfers geschreven, en dát geeft "de burger" moed hoor!))

En mét mij nog héél velen die van een minimum moeten rondkomen, zónder spaartegoeden op de bank, tenzij dus in rood geschreven.

Bij ons in de HNHK-gemeente zijn er wel méér die in hetzelfde schuitje zitten als wij, maar we klagen niet, maar komen op tegen hén die menen dat iederéén geld zou hebben.

Dat iedereen wát aan geld achter de hand zou moeten kunnen hebben is weer iets anders, waar ieder ook wel weer recht op zou mogen hebben.
"Geld speelt geen rol in onze kringen!"

"Parbleu, op welke kringen doelt ge, eh...Bommel?"
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gian

Bericht door Gian »

Doei Rens;)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Plaats reactie