Ik ben me gelukkig heel goed bewust dat ik maar een mens ben met vele zonden, dag in, dag uit.
We vallen elke dag opnieuw en steeds weer.
In een lied zingt men: Mijn hart heeft U van node, elk uur, elk ogenblik.
Zou ik dan beter zijn en het allemaal zelf kunnen. Als we niet bewaard worden zijn we tot veel meer en veel vreselijke dingen in staat. Ook al houden we het voor onszelf niet voor mogelijk.
trouwens mijn mening die je aanhaalt was volgens mij ook al eens over hardrijden waar ik dat aangegeven heb.
Of niet????
Alleen helaas moet ik echt zeggen dat ik op dit punt me niet aan de regels hou.
ik zou haast zeggen laten ze 60 km op de snelwegen laten rijden dan kunnen ze nog meer bekeuringen schrijven.
Een betere oplossing zou zijn gewoon alle auto's begrenzen op 120 km. Waarom doet men dat niet?????
nee ik snap het wel, dan vallen alle inkomsten van te hard rijden op de rijkswegen weg.
Dan kan men een deel van de politie wel naar huis sturen omdat ze niets meer te doen hebben.
Toch zou dat de enigste oplossing zijn om te voorkomen dat men niet harder gaat dan 120.
Maar zoals ik al zei, de financiele inkomsten in den Haag lopen ze niet graag mis.
Ik zal nog wat vertellen. Vanmorgen stonden ze hier op straat heerlijk te controleren met een laserpistool. Wat doen de flinke heren, ze gaan stiekum achter een groot verkeersbord staat zodat ze niet gezien worden.
Toen ik er lang reed had ik de neiging om te stoppen en ze alle twee zo'n enorme knal voor de harses willen verkopen, Van dat achterbakse gedoe daar word ik nu helemaal stront misselijk van. laten ze dan gewoon open een eerlijk op of naast de weg gaan staan.

: