en de rvu gaat door !!

Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ik vind dat je er best over na mag denken, dus van mij hoeft die link niet weg. Het realiteit van welke vreselijke ontwikkelingen er zijn op dit moment.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Dat helpt niet. Denk je nu echt dat dit programma invloed heeft op de beredenering van de kijker? Dit programma is daaruit voortgevloeid. Dit is de openlijke openbaring van de onchristelijke sentimenten in Nederland die er al een hele poos zijn.
Openbaringen moet voltooid worden. De waanwoorstellingen van de epileptische Johannes. Wij hebben 1 troost: Wij weten dat het leven begint bij de laatste bazuin. Er komt verdrukking en die is onvermijdelijk. Met die verdrukking zal de kerk weer tot leven komen en groeien. Op dit moment zou ik me meer druk maken over ons eigen heil dan over zo'n waanzinnig programma.
Het maakt niets uit of het helpt of niet. Niets laten horen is als het hierom gaat helemaal niet goed! Als je hier tekenen van de eindtijd in ziet, wat ongetwijfeld terecht is, is dat geen reden om maar niets te doen. Ik vond het commentaar in het RD hierover erg goed.
We moeten iets doen. Het moet toch niet zo moeilijk zijn een actie te beginnen? En geen dreigbrieven inderdaad want dan bevestig je het domme beeld dat het programma van ons heeft.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Nou, vraag de EO om interkerkelijk gezamelijk een programma te maken wat over: God bestaat wel, gaat.
Jongere

Bericht door Jongere »

Nou, vraag de EO om interkerkelijk gezamelijk een programma te maken wat over: God bestaat wel, gaat.
Dit vind ik bijvoorbeeld een goed idee! Mits het geen tegen-scheldpartij wordt en je hiermee ook de mensen bereikt die het godslasterlijke programma hebben bekeken.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door Jongere
Dit vind ik bijvoorbeeld een goed idee! Mits het geen tegen-scheldpartij wordt en je hiermee ook de mensen bereikt die het godslasterlijke programma hebben bekeken.
Nee constructief, waar God als betrouwbare liefdevolle Vader wordt afgebeeld, voor iedereen die het lef heeft om zich aan Hem over te geven.
En een hoop getuigenverslagen van mensen die met Hem leven.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

De EO doet niet anders....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
De EO doet niet anders....
Tsja... Er worden hier weleens topics gesloten, maarre...

Ik moest vanmorgen al vroeg op het station zijn. En het was me daar toch druk! Allemaal jongelui. En ik snapte wel waar ze heen gingen. En dat deed me toch wel goed...

Het spijt me, moderators. Ik wilde dit toch even kwijt... :sm
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie