Misleiding van de domme consument?!

Marjan

Bericht door Marjan »

Ik geef toe dat ik voor de senseo ook DE koop, dat is toch de lekkerste, maar ik hou ze voor mezelf. Voor de kinderen (die proeven het verschil niet :D) koop ik C1000pads. Maar de gewone koffie is MH! En de chocola ook trouwens, nu we het er toch over hebben :P
Be yourself, there are plenty of others.
Egbert

Bericht door Egbert »

Ik ben gelukkig verslaafd! Voor mij geen merken maar gewoon hoeveelheden, grote hoeveelheden! Alhoewel, in R'dam krijg ik ook DE. :t
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

ik vind koffie het lekkerst met een gebakje erbij!!!

Grt AJ

:D:%:,
Moni

Bericht door Moni »

Nou ik heb toch het lieft D.E. koffie hoor! Wacht gewoon op een aanbieding.
En de koffie zonder een koekje en zeker niet met een gebakje, want dat gaat ten koste van de smaak van de koffie! Ik drink alleen 's morgens koffie en daar wil ik echt van genieten.:)
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Moni

En de koffie zonder een koekje en zeker niet met een gebakje, want dat gaat ten koste van de smaak van de koffie!
Je moet het gebakje ook niet door de koffie roeren...
Eerst je koffie opdrinken ( op 1 wegspoelslokje na voor als de taart niet goed is), en dan je gebakkie oppeuzelen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Moni

Bericht door Moni »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door Moni

En de koffie zonder een koekje en zeker niet met een gebakje, want dat gaat ten koste van de smaak van de koffie!
Je moet het gebakje ook niet door de koffie roeren...
Eerst je koffie opdrinken ( op 1 wegspoelslokje na voor als de taart niet goed is), en dan je gebakkie oppeuzelen.
oh joh hoort dat niet? :$
Ik drink mijn koffie meestal vlak na het ontbijt en dan heb je ook geen trek in een koekje of gebakje. Dus daarom heb ik het laatste stukje taart van mijn verjaardag vanmiddag opgegeten :, smaakte nog prima!!
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Admin
hahaha ik al 3 maanden zo'n apparaat heb (ik nu maar niet verder ga vertellen)
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Kaw
Koop je toch een huismerk? Waarom moet je DE kopen?

Net als klagen over de kosten van merkkleding. Dan koop je toch geen merkkleding?
Ik heb zo'n beetje alle senseo huismerken geprobeerd, maar de enige is voor mij toch DE

Senseo????:pu:pu:pu en duur en geld verslindend apparaat waar ik nog geen smakelijke koffie uit geproefd heb.
Bij wie ik ze tegenkom is het eerst een hoop gepruttel en gesis en eindelijk na ruim een halfuur komen er vier bakkies koffieprut uit:,:,:,:,

Nee laat mij maar gewoon goedkoop DE in een filter en binnen 5 minuten heb ik 10 bakken koffie. Jawel:,
Johhhhh, dat wist ik niet, nu begrijp ik waarom ik de laatste maanden steeds pijn in mijn buik heb als ik koffie bij je gedronken heb.:,
Plaats reactie