Je moet het gebakje ook niet door de koffie roeren...Oorspronkelijk gepost door Moni
En de koffie zonder een koekje en zeker niet met een gebakje, want dat gaat ten koste van de smaak van de koffie!
oh joh hoort dat niet? :$Oorspronkelijk gepost door GianJe moet het gebakje ook niet door de koffie roeren...Oorspronkelijk gepost door Moni
En de koffie zonder een koekje en zeker niet met een gebakje, want dat gaat ten koste van de smaak van de koffie!
Eerst je koffie opdrinken ( op 1 wegspoelslokje na voor als de taart niet goed is), en dan je gebakkie oppeuzelen.
Johhhhh, dat wist ik niet, nu begrijp ik waarom ik de laatste maanden steeds pijn in mijn buik heb als ik koffie bij je gedronken heb.:,Oorspronkelijk gepost door Admin
hahaha ik al 3 maanden zo'n apparaat heb (ik nu maar niet verder ga vertellen)
Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door LecramIk heb zo'n beetje alle senseo huismerken geprobeerd, maar de enige is voor mij toch DEOorspronkelijk gepost door Kaw
Koop je toch een huismerk? Waarom moet je DE kopen?
Net als klagen over de kosten van merkkleding. Dan koop je toch geen merkkleding?
Senseo????:pu:pu:pu en duur en geld verslindend apparaat waar ik nog geen smakelijke koffie uit geproefd heb.
Bij wie ik ze tegenkom is het eerst een hoop gepruttel en gesis en eindelijk na ruim een halfuur komen er vier bakkies koffieprut uit:,:,:,:,
Nee laat mij maar gewoon goedkoop DE in een filter en binnen 5 minuten heb ik 10 bakken koffie. Jawel:,