gekwetst worden !

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Gekwetst worden ??!!!

Ja !! veel werken geen waardering krijgen maar wel een auto van de zaak TOP denk je dan maar hem amper op te kunnen halen wegens werkzaamheden!

Naar klanten moeten gaan en dat in een onmogelijk tijd moeten doen

Voor een bakkie koffie 30 seconden krijgen

De opmerking of je effe naar Belgie wil gaan maar smiddags wee trug moet zijn

Dat je niet moet lopen z**** als je een weekend moet werken

En als klap op de vuurpijl de opmerking " dan sla je de Zondagse kergang maar een keer over wan t je ben 24 uur standby"

Leuk !!!!

Ik denk dat ik een kroeg in Rome ga beginnen ,,,,,ben je van een hoop gez*** af volgens mij

Heb je de krant gelezen de lonen zijn te hoog hier !!! zal best maar de wwrkdruk is hoger en de vrije tijd is lager

Maar ach wat maakt het uit over 10 jaar zijn we hier allochtoon van de moslims en hebben we een suikerfeest !!!

Sorry voor de reactie maar ik loop op me tandvlees zo langzamerhand en me loon intreseerd me steeds minder !!!!

Heb geen eens tijd om morgen me nwe lease auto te halen !! Nou nou wat ben ik blij met die pl**** auto!!!

EN DAT WOU IK FF KWIJT
Het begint nu weer een goede tijd te worden om te switchen. A.s. maandag heb ik mijn derde gesprek bij mijn wellicht toekomstige werkgever. Een jaar geleden was dit wat minder makkelijk.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door David J
Oorspronkelijk gepost door anemoon
Oorspronkelijk gepost door Admin
Ben jij wel eens gekwetst door iemand ? Een collega, familielid vriend of vriendin en hoe ben je daar mee omgegaan ?
ja, dat ben ik
hier op osw
hoe ik ermee ben omgegaan?
misschien wel verkeerd:
met verschillende mensen heb ik gecorrespondeerd, met sommigen zelfs zeer uitvoering
uiteindelijk heb ik me teruggetrokken
u2u niet meer
lees hier weinig meer
en schrijf ook bijna niets meer
En dat vind ik jammer, Anemoon! Twee dingen:
1. Harde woorden zijn niet altijd kwetsend bedoeld en het belachelijk vinden van een mening is niet hetzelfde als het bespottelijk maken van een persoon. Voor mij is dat wellicht makkelijker dan voor jou, maar toch: een beetje een dikke huid kweken kan zeker op een forum geen kwaad.
2. Heb ik het mis, of is de stemming de laatste tijd over het algemeen wat vriendelijker?

Groet,

David

[Aangepast op 18/5/05 door David J]
Nu de mods opgehouden zijn verstopperdje te spelen, is de situatie behoorlijk verbeterd naar mijn mening.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Zit er verschil tussen gekwetst worden en je gekwetst voelen?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Babbetje

Bericht door Babbetje »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Het stopt niet.

Het kwetsen (en de manier) door mijn gezinsleden gaat regelmatig door merg en been. Het lukt me niet om me daar continu van te distancieren.
Wat triest zeg dat ze jouw leven en dat van je vriendin op deze manier zuur maken. Het lijkt me vreselijk om dagelijks zo gekwetst te worden. Valt er niet met ze over te praten? Ik snap dat je graag het huis uit wil, maar ben je dan niet bang dat het gewoon verder gaat?
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door Babbetje
Het stopt niet.

Het kwetsen (en de manier) door mijn gezinsleden gaat regelmatig door merg en been. Het lukt me niet om me daar continu van te distancieren.
Wat triest zeg dat ze jouw leven en dat van je vriendin op deze manier zuur maken. Het lijkt me vreselijk om dagelijks zo gekwetst te worden. Valt er niet met ze over te praten? Ik snap dat je graag het huis uit wil, maar ben je dan niet bang dat het gewoon verder gaat?
Tja, ik heb het wel geprobeert, maar volgens hun is het allemaal verbeelding van mijn kant. Ze doen volstrekt normaal. Ik doe vreemd sinds ik verkering heb.
En dat eindigt meestal in "Als je het niet zint, nou, dan rot je toch op?"
Babbetje

Bericht door Babbetje »

Het stopt niet.

Tja, ik heb het wel geprobeert, maar volgens hun is het allemaal verbeelding van mijn kant. Ze doen volstrekt normaal. Ik doe vreemd sinds ik verkering heb.
Dus ze 'jagen je gewoon het huis uit' om het zo te bekijken. Ik herken ook bepaalde dingen bij m'n vriend thuis, maar soms krijg ik het idee dat het veelal voortkomt uit jaloezie. Denk je niet? Als mensen zien dat jij je 'gelukkig' voelt, en ze zitten zelf niet lekker in hun vel dan gaan ze rotopmerking naar je hoofd gooien en dan gaan ze je kwetsen.
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Pim
M.i. wel.
Maar de grens kan voor de een ook veel anders liggen dan de ander.
De een voelt zich door een forumposting gekwetst, weer een ander door een reclame. Terwijl de grens door de 'kwetser' ergens anders ligt of de 'gekwetste' interpreteert alles anders, negatief, persoonlijk en minder objectief.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Dat weet ik wel zeker dat daar verschil tussen zit. Gekwetst worden kan bewust gedaan worden en dan voel je je ook wel gekwetst oke.
Als je je gekwetst voelt dan kan een ander dat onbewust doen, omdat je je niet begrepen voelt of omdat het juist op dat moment gevoelig ligt en dan hoeft niemand het door te hebben als je ze er niet op wijst.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
MS

Bericht door MS »

Het stopt niet.

Dus ze 'jagen je gewoon het huis uit' om het zo te bekijken. Ik herken ook bepaalde dingen bij m'n vriend thuis, maar soms krijg ik het idee dat het veelal voortkomt uit jaloezie. Denk je niet? Als mensen zien dat jij je 'gelukkig' voelt, en ze zitten zelf niet lekker in hun vel dan gaan ze rotopmerking naar je hoofd gooien en dan gaan ze je kwetsen.
Een heel klein beetje herken ik het ook. Gelukkig lang niet zo erg als jij. Ik geloof ook wel dat er een kern van waarheid in wat Babbetje zegt. Jaloers. Maar dat is waarschijnlijk in jou situatie 1 van de oorzaken. Sterkte er mee! En ik hoop dat ze het gaan inzien, maar denk dat dit niet zo is. In het kleine beetje herkenning dat ik zie, is ook het zelf niet zien waar ze mee bezig zijn er eentje van. Nogmaals sterkte!
Lydianne

Bericht door Lydianne »

Ben jij wel eens gekwetst door iemand ? Een collega, familielid vriend of vriendin en hoe ben je daar mee omgegaan ?
ja, dat ben ik
hier op osw
misschien wel verkeerd:
met verschillende mensen heb ik gecorrespondeerd, met sommigen zelfs zeer uitvoering
u2u niet meer
lees hier weinig meer
1. Harde woorden zijn niet altijd kwetsend bedoeld en het belachelijk vinden van een mening is niet hetzelfde als het bespottelijk maken van een persoon. Voor mij is dat wellicht makkelijker dan voor jou, maar toch: een beetje een dikke huid kweken kan zeker op een forum geen kwaad.
2. Heb ik het mis, of is de stemming de laatste tijd over het algemeen wat vriendelijker?

Groet,

David

Misschien mag ik hierop reageren als 'nieuwkomer'. Ik denk dat je zeker op zo'n forum behoorlijk gekwetst kan worden. Ik vind belachelijk maken trouwens ook hetzelfde als kwetsen.
Ik vind de toon, eerlijk gezegd, vrij hard. Ik heb er natuurlijk geen zicht op, hoe het is geweest.
Ik vind dat een forum er is om eerlijk met elkaar te discussiëren. Dan ga je ook respectvol met de mening van een ander om. Eerlijk gezegd, mis ik dit bij verschillende 'forummensen'.
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Lydianne
ja, dat ben ik
hier op osw
misschien wel verkeerd:
u2u niet meer
lees hier weinig meer

Groet,

David

Misschien mag ik hierop reageren als 'nieuwkomer'. Ik denk dat je zeker op zo'n forum behoorlijk gekwetst kan worden. Ik vind belachelijk maken trouwens ook hetzelfde als kwetsen.
Ik vind de toon, eerlijk gezegd, vrij hard. Ik heb er natuurlijk geen zicht op, hoe het is geweest.
Ik vind dat een forum er is om eerlijk met elkaar te discussiëren. Dan ga je ook respectvol met de mening van een ander om. Eerlijk gezegd, mis ik dit bij verschillende 'forummensen'.
Tja, tussen man en vrouw vallen er ook wel eens wat minder gebruikelijke woorden.
Zie het maar als een vertrouwensband onderling. Op meetings kussen we dat het een lieve lust is..(althans sommigen:D)
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door Lydianne
Oorspronkelijk gepost door anemoon ja, dat ben ik
hier op osw
misschien wel verkeerd:
u2u niet meer
lees hier weinig meer

Groet,

David

Tja, tussen man en vrouw vallen er ook wel eens wat minder gebruikelijke woorden.
Zie het maar als een vertrouwensband onderling. Op meetings kussen we dat het een lieve lust is..(althans sommigen:D)

:,:, ik geloof zelfs op fotoamateriaal vestgelegd is, als bewijs materiaal.:D
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Gekwetst worden ??!!!

EN DAT WOU IK FF KWIJT
Beste Lammie, je wordt niet gekwetst, je kwetst! dat is wat anders.

ps Koffie moet je heet drinken, koud is ze absoluut niet lekker.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
:,:, ik geloof zelfs op fotoamateriaal vestgelegd is, als bewijs materiaal.:D
dat is evt. voor het geval dat "Pim for President" gaat klinken, kunnen wij hem de zege onthouden want een tweede Bill kunnen we niet gebruiken!

ps of kwets ik nou? Is er trouwens nog verschil tussen kwets en kwats?
:stu
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie