email ongezond?

Sailor

Bericht door Sailor »

't Onderzoek moet gedaan zijn bij vooral verliefde mannen! Dan is je IQ echt zo hoog niet meer (ik kan het weten...)

;)

P.S. Nee, ik vertel verder niets
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Sailor
't Onderzoek moet gedaan zijn bij vooral verliefde mannen! Dan is je IQ echt zo hoog niet meer (ik kan het weten...)

;)

P.S. Nee, ik vertel verder niets
Oweeeee, teveel ge-E-mailt zeker:,
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik heb nooit geweten (oke, ik email teveel zeker) dat je iq aan schommelingen onderhevig was. Ik dacht dat het meer een constante was, een soort processorsnelheid of zo.
Kent iemand ook foefjes om te iq op te krikken?
Be yourself, there are plenty of others.
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Marjan

Gewoon heel veel kruiswoordpuzzels maken, elke dag een intensieve bijbelstudie ect.
Je hersenen zijn te trainen. Hoeveel punten verschil er is tussen luie en getrainde hersenen weet ik niet. Een andere manier van beïnmvloeden van je IQ is er niet, althans, niet na ongeveer het 15e levensjaar. Tot die tijd is de IQ van een opgroeiend kind te beïnvloeden binnen een gebied van 15 punten.
Je EQ is wel te veranderen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Gian

Gewoon heel veel kruiswoordpuzzels maken, elke dag een intensieve bijbelstudie ect.
Je hersenen zijn te trainen. Hoeveel punten verschil er is tussen luie en getrainde hersenen weet ik niet. Een andere manier van beïnmvloeden van je IQ is er niet, althans, niet na ongeveer het 15e levensjaar. Tot die tijd is de IQ van een opgroeiend kind te beïnvloeden binnen een gebied van 15 punten.
Kruiswoordpuzzels? Maar die zijn zo sáááááiii! Liever een leuke crypto, die achter uit de Elsevier bijvoorbeeld. Net iets te moeilijk voor mij dus als ik er een vind is mijn dag goed.
Of japanse puzzels, ook heel leuk.

Gaat mijn eq wel omhoog van emailen denk je?
Be yourself, there are plenty of others.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Gian

Kruiswoordpuzzels? Maar die zijn zo sáááááiii! Liever een leuke crypto, die achter uit de Elsevier bijvoorbeeld. Net iets te moeilijk voor mij dus als ik er een vind is mijn dag goed.
Of japanse puzzels, ook heel leuk.

Gaat mijn eq wel omhoog van emailen denk je?
Als dat zo is dan kan het kwaad! Uitproberen zou ik zeggen.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Plaats reactie