P.S. Nee, ik vertel verder niets
Gewoon heel veel kruiswoordpuzzels maken, elke dag een intensieve bijbelstudie ect.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Kent iemand ook foefjes om te iq op te krikken?
Kruiswoordpuzzels? Maar die zijn zo sáááááiii! Liever een leuke crypto, die achter uit de Elsevier bijvoorbeeld. Net iets te moeilijk voor mij dus als ik er een vind is mijn dag goed.Oorspronkelijk gepost door GianGewoon heel veel kruiswoordpuzzels maken, elke dag een intensieve bijbelstudie ect.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Je hersenen zijn te trainen. Hoeveel punten verschil er is tussen luie en getrainde hersenen weet ik niet. Een andere manier van beïnmvloeden van je IQ is er niet, althans, niet na ongeveer het 15e levensjaar. Tot die tijd is de IQ van een opgroeiend kind te beïnvloeden binnen een gebied van 15 punten.
Je EQ is wel te veranderen.
Als dat zo is dan kan het kwaad! Uitproberen zou ik zeggen.Oorspronkelijk gepost door MarjanKruiswoordpuzzels? Maar die zijn zo sáááááiii! Liever een leuke crypto, die achter uit de Elsevier bijvoorbeeld. Net iets te moeilijk voor mij dus als ik er een vind is mijn dag goed.Oorspronkelijk gepost door GianGewoon heel veel kruiswoordpuzzels maken, elke dag een intensieve bijbelstudie ect.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Je hersenen zijn te trainen. Hoeveel punten verschil er is tussen luie en getrainde hersenen weet ik niet. Een andere manier van beïnmvloeden van je IQ is er niet, althans, niet na ongeveer het 15e levensjaar. Tot die tijd is de IQ van een opgroeiend kind te beïnvloeden binnen een gebied van 15 punten.
Je EQ is wel te veranderen.
Of japanse puzzels, ook heel leuk.
Gaat mijn eq wel omhoog van emailen denk je?