Vrijspraak Samir A. Waar gaat dit heen?????????
Ben het met Unionist eens. En ik weet ook dat Wilders als hij verstandig is z'n mond dicht houdt --> dit is gewoon spreken voor je eigen belangen en ondertussen ondermijn je de kracht en objectiviteit (!!) van de rechtspraak. Als politici dit bij elke uitspraak gaan doen blijft er niet veel over van ons 'mooie' systeem.
Even duidelijk Lambertus:Oorspronkelijk gepost door Lambertus
de adoratie van de koning(in) en het ziczelf uit roepen tot koning van na de 80 jarige oorlog
en de 6 miljoen euro die voor haar feesie uitgegven wordt omdat ze er 25 jaar zit
en de vraag wat is de toegevoegde waarde van dit geheel
puur symbolisch figureerd het koningshuis en kost vele miljoenen
dat is wat ik tegen het koningshuis heb
- Na de 80-jarige oorlog werd er niemand tot koning uitgeroepn, noch deed iemand dit zelf. De Oranjes waren stadhouders. In dienst van de Staten Generaal. Dit veranderde na de Franse overheersing. De 1e Koning van Nederland was een Fransman, de broer van Napoleon, en vlgs mij heette hij Lodewijk Napoleon. Toen hij werd weggejaagd kwam er een Oranje op de troon, nmlk koning Willem 1
- en het koningshuis zit er niet helemaal puur symbolisch: de koning(in) heeft een taak bij het formeren van een nieuw kabinet na verkiezingen.
- Je zegt dat het vele miljoenen kost. Klopt. Maar er is ooit weleens uitgereknd dat een president ipv een koningshuis nog veel meer miljoenen zou kosten. Dus geld kost het, of je nu wel of niet voor een republiek of tegen het koningshuis bent.
Nou, prima hoor, vrijlaten die jongen. Hij had alleen maar allerlei spulletjes in huis om bommen te maken en wat plattegronden van Schiphol, Borssele en de Tweede Kamer. Ach, en verder nog wat radicaal islamitische lectuur en verboden wapens. En hij is waarschijnlijk lid van de Hofstadgroep.
Laten we nou gewoon wachten tot we hem op heterdaad kunnen betrappen als hij een bom laat ontploffen hier of daar. Dan kunnen we altijd nog gaan onderzoeken of hij misschien een moeilijke jeugd gehad heeft.
Laten we nou gewoon wachten tot we hem op heterdaad kunnen betrappen als hij een bom laat ontploffen hier of daar. Dan kunnen we altijd nog gaan onderzoeken of hij misschien een moeilijke jeugd gehad heeft.
Oorspronkelijk gepost door limosa
Nou, prima hoor, vrijlaten die jongen. Hij had alleen maar allerlei spulletjes in huis om bommen te maken en wat plattegronden van Schiphol, Borssele en de Tweede Kamer. Ach, en verder nog wat radicaal islamitische lectuur en verboden wapens. En hij is waarschijnlijk lid van de Hofstadgroep.
:u:u:u:u
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Oorspronkelijk gepost door Unionist
Billy,
Een rechter toetst gedrag aan de wet. En of hij nou links is of rechts, de wet is de wet.
precies heb je gelijk in.
maar waarom is er dan NAAST de wet zo enorm veel jurispudentie in Nederland!!??
Op grond van dezelfde wetten had deze rechter kunnen uitspreken dat er voldoende overtuigend bewijs was om deze potentiele terrorist voor een aantal jaren achter slot en grendel te stoppen.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Jullie kunnen zo bij Wilders op de lijst!Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door limosa

Nee, volgens mij is de enige conclusie dat de NL-wetgeving niet klaar is voor dit soort zaken. De rechter kan met de huidige wetgeving niet uit de voeten. Nou, Wilders, nu echt aan 't werk zou ik zeggen. "Niet lullen, maar poetsen", zeggen ze hier in R'dam.
jammer voor je Jongere dat deze keer niet alleen Wilders commentaar had op de uitspraak van de rechter maar ook prominente CDA-ers en VVD-ers.Oorspronkelijk gepost door Jongere
Ben het met Unionist eens. En ik weet ook dat Wilders als hij verstandig is z'n mond dicht houdt --> dit is gewoon spreken voor je eigen belangen en ondertussen ondermijn je de kracht en objectiviteit (!!) van de rechtspraak. Als politici dit bij elke uitspraak gaan doen blijft er niet veel over van ons 'mooie' systeem.
en wellicht dat er hier of daar nog een prominente SGP-er loopt met dezelfde mening:sne:sne:sne
begin dus weer niet gelijk met modder naar Wilders te smijten.
Het gaat hier om Samir A. die zeer gevaarlijk is voor de NL samenleving.
En of je nu pro of anti Wilders bent. Ik neem aan dat we allemaal UNANIEM TEGEN potentiele terroristen zijn!
Liever 10 potentiele terrorist (nog)onschuldig in de cel dan 1 terrorist NIET in een cel !!!
:pu:pu:pu:puOorspronkelijk gepost door PimJullie kunnen zo bij Wilders op de lijst!Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door limosa
Nee, volgens mij is de enige conclusie dat de NL-wetgeving niet klaar is voor dit soort zaken. De rechter kan met de huidige wetgeving niet uit de voeten. Nou, Wilders, nu echt aan 't werk zou ik zeggen. "Niet lullen, maar poetsen", zeggen ze hier in R'dam.
1 woord : naief
Ik vind niet dat je potientele terorristen in de bak kunt gooien, tenzij je kunt bewijzen dat er een aanslag werd voorbereidt. Anders ben je nog 1 millimeter af van die gevangenis op Cuba waar 5 terroristen en 300 boeren zonder proces worden mishandeld totdat een politicus wakker wordt met het idee om maar weer 3 boeren vrij te laten.
Het halve land (Nederland) heeft ook als idee dat orthodoxe christenen extremistisch zijn. Dan zouden er ook zo maar eens 200 christenen in de bak kunnen komen onder het mom van dat ze tegen homosexualiteit zijn en dat er in de bijbel staat dat homosexualitieit door God vervloekt is, dus dat ze homo's onderdrukken, net als de vrouwen trouwens.
Het halve land (Nederland) heeft ook als idee dat orthodoxe christenen extremistisch zijn. Dan zouden er ook zo maar eens 200 christenen in de bak kunnen komen onder het mom van dat ze tegen homosexualiteit zijn en dat er in de bijbel staat dat homosexualitieit door God vervloekt is, dus dat ze homo's onderdrukken, net als de vrouwen trouwens.
Oorspronkelijk gepost door Kaw
Ik vind niet dat je potientele terorristen in de bak kunt gooien, tenzij je kunt bewijzen dat er een aanslag werd voorbereidt. Anders ben je nog 1 millimeter af van die gevangenis op Cuba waar 5 terroristen en 300 boeren zonder proces worden mishandeld totdat een politicus wakker wordt met het idee om maar weer 3 boeren vrij te laten.
Pffffffffffff, zucht. Jij moet nog veel leren. De schuld ligt hier niet bij de rechter, want ik mag aannemen dat hij/zij gehandeld heeft naar de wet. De schuld ligt m.i. bij de makers van de wet. Die moeten als een gek de wet gaan aanpassen.
Misschien het meer bewust zijn van het feit dat je Nederlander bent, zodat je ook meer aandacht besteedt aan je taal?Oorspronkelijk gepost door Lambertus
de adoratie van de koning(in) en het ziczelf uit roepen tot koning van na de 80 jarige oorlog
en de 6 miljoen euro die voor haar feesie uitgegven wordt omdat ze er 25 jaar zit
en de vraag wat is de toegevoegde waarde van dit geheel