Trajectcontrole A2 afgefikt

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
En hij is nog wel serieus geworden het afgelopen jaar! ;)
Dat helpt dus niet.

[Aangepast op 10/3/05 door Lecram]
Gian

Bericht door Gian »

Gezocht:

Agent Langdraad
Robert

Bericht door Robert »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Trouwens, zo erg waren die foto's toch niet? Deze beelden staan ook wel in het rd dacht ik.
Bij deze krijgt het RD ook een staf warning :?
Carpe Diem tamen Memento Mori
refo

Bericht door refo »

Gelukkig is de link wel blijven staan en kan ik ook genieten van de beelden.

Staan wel gekkere linken op OSW, dacht ik.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door refo
Gelukkig is de link wel blijven staan en kan ik ook genieten van de beelden.

Staan wel gekkere linken op OSW, dacht ik.
Ik vind de info nogal schokkend wat er op staat... :$
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk gemaakt heeft.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in.
Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
:bu:%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Wat flauw van de mod's. Blijkbaar hebben ze recent een vergadering gehad ofzo.

Ze strooien weer graag met gele kaarten. Het is toch een heel normaal onderwerp of niet soms. Belachelijk.
Robert

Bericht door Robert »

Hoe minder zeker je bent van je macht en je gezag, hoe meer je het probeert te laten gelden Afbeelding Een beetje net als de leraar in de klas die geen orde kan houden.

disclaimer: uiteraard gaat dit over het onderwerp, nl over de uh.... klpd! en niet over de moderators! Afbeelding
Carpe Diem tamen Memento Mori
refo

Bericht door refo »

Ik begrijp het. Zo maar een off-topic opmerking die je kwijt wilde....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo

Bericht door refo »

Op zich wel te waarderen dat het moderator-beleid nu ook over wereldse zaken gaat.

Tot voor kort kon je rustig schelden op de snelheidscontroles, geen mod die zich drukmaakte. Dat is nu gelukkig verbetert.
--------------
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door refo
Op zich wel te waarderen dat het moderator-beleid nu ook over wereldse zaken gaat.

Tot voor kort kon je rustig schelden op de snelheidscontroles, geen mod die zich drukmaakte. Dat is nu gelukkig verbetert.
Vind je ?
Wat komt hierna? Mogen we dan niet meer mopperen op de verhoogde ozb? Of op de brandstofprijzen?
De chef kon beter vertellen wat hij zo aanstootgevend vond in de link.
Be yourself, there are plenty of others.
takkie

Bericht door takkie »

Lekker niveau hier! allemaal commentaar en er wordt niks zinnigs gezegd over het onderwerp, beetje flauw vind ik.
Ga dan lekker bij de moderators je commentaar geven maar niet in het openbaar op het forum, daar is het forum dus niet voor bedoeld, het zet toch totaal geen zoden aan de dijk zo? En als je het niet met ze eens bent dan dan ga je toch lekker wieberen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Lekker niveau hier! allemaal commentaar en er wordt niks zinnigs gezegd over het onderwerp, beetje flauw vind ik.
Ga dan lekker bij de moderators je commentaar geven maar niet in het openbaar op het forum, daar is het forum dus niet voor bedoeld, het zet toch totaal geen zoden aan de dijk zo? En als je het niet met ze eens bent dan dan ga je toch lekker wieberen.

Back to the KLPD

:,:,:,
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door takkie

Back to the KLPD

:,:,:,
Pcies, daar hebben wij tenminste altijd zinnige discussies over samen:D;)
Plaats reactie