Dat helpt dus niet.Oorspronkelijk gepost door Marjan
En hij is nog wel serieus geworden het afgelopen jaar!![]()
[Aangepast op 10/3/05 door Lecram]
Ik vind de info nogal schokkend wat er op staat... :$Oorspronkelijk gepost door refo
Gelukkig is de link wel blijven staan en kan ik ook genieten van de beelden.
Staan wel gekkere linken op OSW, dacht ik.
:bu:%De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Probeer het volgende:
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk gemaakt heeft.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in.
Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
Vind je ?Oorspronkelijk gepost door refo
Op zich wel te waarderen dat het moderator-beleid nu ook over wereldse zaken gaat.
Tot voor kort kon je rustig schelden op de snelheidscontroles, geen mod die zich drukmaakte. Dat is nu gelukkig verbetert.
Oorspronkelijk gepost door takkie
Lekker niveau hier! allemaal commentaar en er wordt niks zinnigs gezegd over het onderwerp, beetje flauw vind ik.
Ga dan lekker bij de moderators je commentaar geven maar niet in het openbaar op het forum, daar is het forum dus niet voor bedoeld, het zet toch totaal geen zoden aan de dijk zo? En als je het niet met ze eens bent dan dan ga je toch lekker wieberen.
Pcies, daar hebben wij tenminste altijd zinnige discussies over samen:D;)Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door takkie
Lekker niveau hier! allemaal commentaar en er wordt niks zinnigs gezegd over het onderwerp, beetje flauw vind ik.
Ga dan lekker bij de moderators je commentaar geven maar niet in het openbaar op het forum, daar is het forum dus niet voor bedoeld, het zet toch totaal geen zoden aan de dijk zo? En als je het niet met ze eens bent dan dan ga je toch lekker wieberen.
Back to the KLPD
:,:,:,