:bou::bou: war denk je van een lekkere raket:bou::bou:Oorspronkelijk gepost door Lambertus
:,:,:, Wat een humor hier :,:,:,
Barryvrouwsorry maar ik schoot spontaan in de lach en dat op de vroege nog "koele" ochtendNee vind het onverantwoord.
:ha
Ik denk dat ik vandaag ook eens een zeer onverantwoord ijsje ga kopen
:,:,
Mjammie: een ijsje!
Oorspronkelijk gepost door Robert
Ah, nu snap ik het 'durf' eindelijk.
Het gaat om de lijn.
Dat kon ik niet ruiken.
Nee, ik eet geen ijsjes want ik let sinds kort ook op m'n lijn.
Ik was sinds m'n huwelijk (2 jaar geleden) 13kg aangekomen!
Jawel, het goede getrouwde leven.
Maar er is alweer zo'n 6kg af.
En ik skate!
Dus ijsjes eten: hoogstens als toetje (na het eten)
Ennuh, Barryvrouw, het spijt me dat ik je teleurstel.
Maar hoewel ik er nu over nadenk, misschien is het wel grappig om deze regel te introduceren bij onze zware broeders. Wellicht kan ik nog wel wat wettische volgelingen achter me verzamelen en een nieuwe secte uh kerk stichten.
Een kerk waar je alleen in de winter uit de kerk een ijsje mag kopen op zondag:D:D
13KG DIE MOET ER OOK WEER AF BESTE VRIEND DUS GEEN JIJSJES ETEN EN EN -----------MEER STOEIEN MET JE VROUW:,:,:,:,:,:,:,:in:in:bu:bu:,:D:D:D:bou::bou::bou::bou::bou:
:pu Waarom? Ik vind dat het niets uit maakt. Als je zin hebt in een ijsje, of je nou 8 bent of 80, dan eet je toch lekker een ijsje? En die lijn maakt me ook niks uit. Ik moet toch al meer moeite doen om niet af te vallen dan om wel af te vallen...Oorspronkelijk gepost door Majorca
Ijsjes eten vind ik vooral iets voor kinderen.
Ik zou niet durven! Een ijsje eten... foei...Durf jij dat ook?
-
- Contacteer:
Oww..... ongelofelijk dat mensen de zomer kunnen overleven zonder ijs. Het is ontzaglijk slecht, omdat het barst van de suiker (wat algeheel ongezond is, heeft niets met de lijn te maken), maar ik verzwelg toch wel 2/3 ijsjes per dag. Alleen als het warm is natuurlijk, zoals nu.... Heerlijk... waterijs, softijs, schepijs, het maakt niet uit, als het maar koud is....
:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:
:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:
NIX MIS MEEOorspronkelijk gepost door Majorcanee, ammenooitniet...Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2eOorspronkelijk gepost door Majorca
Ik heb net een mini-Magnum op.
Dat scheelt weer...
Beste vriend;
Je heb toch niet zo'n verderfelijk ''7 zonden''' ijsco op?
twas zo'n goedkoop nepmerk uit de Aldi...

[Aangepast op 31/7/04 door Andre]