Alicia en Alexia

Majorca

Bericht door Majorca »

laten we duidelijk zijn, dat Bernard dit zelf prominent naar buiten heeft gebracht.

Dat hij ten tweede een zeer vooraanstaande positie had in de maatschappij en een voorbeeld zou moeten zijn.

Dat wij geïnformeerd dienen te worden over het reilen en zeilen van het koninklijk huis (waar ook van ons heel wat belastingcentjes heen gaan).

Dat dit droevige verhalen zijn, zoals Van der Vlies (SGP) ook aangaf, die we niet moeten verdoezelen, maar wel veroordelen. Opdat het onderscheid tussen goed en kwaad benadrukt wordt in een tijd waarin alles kan en mag.
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door Majorca
Iemand zonder zelfbeheersing die zijn driften laat regeren. Verwerpelijk.
Weet je wat verwerpelijk is?
Iemand die denkt zichzelf in de hand te hebben, en anderen de hele dag op fouten wijst, en de mond nog eens vol heeft van zelfkennis.
dat lijkt me heel verwerpelijk ja.

Jij staat er zeker boven?

Je posting ademt in ieder geval de sfeer van de farizeër: "gelukkig ben ik beter!"
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Iemand zonder zelfbeheersing die zijn driften laat regeren. Verwerpelijk.
Weet je wat verwerpelijk is?
Iemand die denkt zichzelf in de hand te hebben, anderen de hele dag op fouten wijst, en dan de mond nog eens vol heeft van zelfkennis.

[Aangepast op 14/12/04 door Gian]

:,:,:,
Unionist

Bericht door Unionist »

Deze onrechtmatige dochters en half-zussen van Koningin Beatrix zullen delen in de erfenis (die geschat wordt op een kleine 300 miljoen euro).
Eerlijk gezegd, vind ik dit nog een pluspuntje. Je hebt ook mannen die hier en daar kinderen verwekken en de vrouw met de zorgen laten zitten. Ik vind het niet minder dan reëel dat deze dochters ook delen in de nalatenschap.

Stel je bovendien eens voor dat het geen kinderen van Bernhard waren geweest, maar van Juliana en iemand anders.

Dan waren ze gewoon als vijfde en zesde prinses op Soestdijk opgegroedid en hoorden ze er gewoon bij. Toch?
Plaats reactie