Religieuze onlusten in Nederland?
:u:u:u Heel goed! Ik had Kaw al vriendelijk verzocht het weg te halen maar dit getuigt weer van een resoluut optreden van de moderator(en).Oorspronkelijk gepost door OSW Moderator
Beste mensen,
Ik heb net een haatzaaiend mailtje verwijderd wat hier gequote werd, met alle reacties die erop gegeven werden. We doen er beter aan om niet mee te werken aan de verspreiding van dergelijke discriminerende teksten.
Uw Moderator
Dit mag ook wel eens gezegd worden.
Niet altijd negatieve kritiek op de mods....... :u:u:u
[Aangepast op 11/11/04 door Breekijzertje]
Gij zult niet liegen Breekijzertje...Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeIk had Kaw al vriendelijk verzocht het weg te halen maar dit getuigt weer van een resoluut optreden van de moderator(en).Oorspronkelijk gepost door OSW Moderator
Beste mensen,
Ik heb net een haatzaaiend mailtje verwijderd wat hier gequote werd, met alle reacties die erop gegeven werden. We doen er beter aan om niet mee te werken aan de verspreiding van dergelijke discriminerende teksten.
En ik heb dat mailtje alleen maar er neer gezet dat er een hoop onrust is in Nederland en dat er ook nog van die sukkels zijn dat ze denken dat ze een soort van heroïstische vaderlandsstrijd kunnen voeren door mailtjes rond te sturen met 3 uitroeptekens per regel.
[Aangepast op 11/11/04 door Kaw]
Liegen?????????????????????.......niet gelijk zo wantrouwend joh!Oorspronkelijk gepost door KawGij zult niet liegen Breekijzertje...Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeIk had Kaw al vriendelijk verzocht het weg te halen maar dit getuigt weer van een resoluut optreden van de moderator(en).Oorspronkelijk gepost door OSW Moderator
Beste mensen,
En ik heb dat mailtje alleen maar er neer gezet dat er een hoop onrust is in Nederland en dat er ook nog van die sukkels zijn dat ze denken dat ze een soort van heroïstische vaderlandsstrijd kunnen voeren door mailtjes rond te sturen met 3 uitroeptekens per regel.
[Aangepast op 11/11/04 door Kaw]
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand.
Ik heb wel een posting geplaatst met een verzoek aan jou, maar ik denk dat de moderator dat tegelijk met jou "haatmail" heeft weggehaald. (tenminste: dat maak ik op uit de posting van de moderator hieronder)
Gr.
Breek
[Aangepast op 11/11/04 door Breekijzertje]