Klopt, maar deze site heeft het mooi gevisualiseerd.Oorspronkelijk gepost door Pim
Zie ook de openingspost. Incl. kiesmannen!
BUSH-KERRY is weer nek aan nek
... ik evenmin!! Zou geen hap door m'n keel krijgen! Christenen horen toch wel meer voorkeur voor Bush te hebben dan voor Kerry!!Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door Adje
Bush zal inderdaad wel winnen ja.
Als Kerry wint mogen jullie taart komen halen hier in Wageningen!
dan hoop ik dat ik NOOOIT taart bij jou hoef te gaan halen adje:t:t:t:i:i:i
Wie bedoel je?? Vast iemand die ik niet ken!!Oorspronkelijk gepost door Harry
Waarom moet je als christen een voorkeur hebben voor een lauwe hypocriet? Leg mij dat eens uit...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- ndonselaar
- Contacteer:
Dat kan nooit geen argument zijn Adje, tenminste niet als christen.Oorspronkelijk gepost door AdjeIk heb in dezelfde topic aangegeven dat een stem voor Kerry wat mij betreft alleen gezien moet worden als een stem tegen Bush. Dat is toch duidelijk?Adje noem mij in deze topic 'Bush of Kerry' nu eens een reden waarom een christen op Kerry moet stemmen.
Hoe jij denkt over Irak / economische visie, dat is me wel duidelijk en als dat het enige mandaat van een Amerikaanse president was, dan zou mijn evt. voorkeur ook naar Kerry kunnen gaan, maar goed, ik hoor graag je argument[en].
Maar jij doelt meer op ethische zaken?
Als in Nederland die situatie zich ooit voor zou doen, dan zou ik niet gaan stemmen. Niet uit doperse wereldmijding, maar ik kan géén stem geven aan iemand die Gods geboden en dus Zijn Woord met voeten treedt.
Dus, ja kun je als christen een stem geven aan Kerry?
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
- ndonselaar
- Contacteer:
To the point please. Graag argumenten die mij als christen noodzaken mijn stem aan Kerry te geven. Hierbij moeten argumenten tegen evengoed meegenomen worden.Oorspronkelijk gepost door Harry
Waarom moet je als christen een voorkeur hebben voor een lauwe hypocriet? Leg mij dat eens uit...
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
-
- Contacteer: