Dieeten

gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
- Elke ochtend gebakken ei met kaas en ketchup
- Elke avond een pot vruchtenkwark
- Minimaal bewegen
- Als je rookt, direct stoppen. Heeft mij ondertussen 10 kilogrammen opgeleverd.
Tweede en derde punt zijn direct aanvaard. Het vierde punt is niet van toepassing. Over het eerste punt wil ik niet eens nadenken. :( Net uit bed: KETCHUP.... EI..... :( Echt niet.. no way....

Wie heeft er nog meer tips?

P.S. Wekelijks de frituurpan leegdrinken is ook geen acceptabel voorstel.
Ow ow ow, Lootje toch, zo'n overheerlijke uitsmijter met een laag kaas.....:in op 2 witte sneetjes...
Ik heb ook een andere heeeerlijke variant;
2 ongeklutste eieren in de kkpan, zout, heel veel kaas, peper zout, en na het bakken mayonaise erop, natuurlijk op 2 witte sneetjes tijgerbrood met een litertje melk.:bou:
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
Adorote

Bericht door Adorote »

Dieeten geldklopperij,grote flauwe kul,de artsen onder ons weten dat.

Mensen eten te veel bewegen te weinig.

Met gezonde levensstijl niet aan de hand.
Aapje

Bericht door Aapje »

Oorspronkelijk gepost door prinses
... in alle bescheidenheid: ik hoef geen dieet te volgen maar las in het RD (vorige week of zo?) dat verhaal van die vrouw die tig dieeten heeft gevolgd maar bij wie niets hielp!! Het schijnt dat Herbalife of soortgelijke produkten super duur zijn maar niks uithalen. Ik denk toch dat een dikkerd levenslang heeft ...
Blij vooruitzicht dat mij streelt
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Aapje
Oorspronkelijk gepost door prinses
... in alle bescheidenheid: ik hoef geen dieet te volgen maar las in het RD (vorige week of zo?) dat verhaal van die vrouw die tig dieeten heeft gevolgd maar bij wie niets hielp!! Het schijnt dat Herbalife of soortgelijke produkten super duur zijn maar niks uithalen. Ik denk toch dat een dikkerd levenslang heeft ...
Blij vooruitzicht dat mij streelt
Profaan?
Olli

Bericht door Olli »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Dieeten geldklopperij,grote flauwe kul,de artsen onder ons weten dat.

Mensen eten te veel bewegen te weinig.

Met gezonde levensstijl niet aan de hand.
Ja je hebt helemaal gelijk!
Sinds een paar weken doe ik lichamelijk werk, lekker de hele dag met een schop in mn handen een beetje gaten spitten en lekker buiten bezig zijn, voor een paar maanden en de kiloos gaan er gewoon af!
Moet ik er wel bij vertellen dat ik 's avonds na het eten geen biertje meer neem en niets meer eet..
Maar verder idd, als je gewoon die tussendoortjes eens laat staan en gewoon goed eet en niet al te vet dan is dat al zo'n hoop waard!
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Adorote................Met gezonde levensstijl niet aan de hand.
Dat is wel heel kort door de bocht Odarato! Er zijn mensen die enorme aanleg hebben om dik te worden.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Vaak gehoorde uitspraak.

Van alles waar je niet voor hoeft te bidden wordt je dik. Kortom, de tussendoortjes.

Van normale kost tijdens het eten wordt je echt niet dik

(spreek uit ervaring:D:D:,:,:,)
Lassie

Bericht door Lassie »

Gewoon:

- geen tussendoortjes
- meer beweging
- meer fruit en groente

na 8 uur s'avonds niet meer eten.

Scheelt een heleboel.

(yoghurt zonder suiker i.p.v. vla met slagroom) k noem maar een voorbeeld.

Krentebol i.p.v. roombotercrossiant.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Vaak gehoorde uitspraak.

Van alles waar je niet voor hoeft te bidden wordt je dik. Kortom, de tussendoortjes.

Van normale kost tijdens het eten wordt je echt niet dik

(spreek uit ervaring:D:D:,:,:,)
Niet helemaal waar tuk, het glaasje wijn bij het eten doet meer kwaad dan wat dan ook. Ook al bid je daar ook voor.

Het belangrijkste van een slank leven is uiteraard naast een matig leven ook een goede zorg voor het metabolisme [=spijsvertering] Dat is, 's morgens een goed ontbijt met granen en peulvruchten en dan verdeelt over de dag de maaltijden en eigenlijk is de westerse manier van eten niet helemaal juist. beter 4 of 5 kleine maaltijden dan 2 of 3 grote. Het is van belang dat je spijsvertering bezig gehouden wordt. Tot ong 3 uur voor het slapen gaan, dan wordt het tijd om te stoppen met eten.
Maar belangrijkste is om vet en alcohol niet samen te nemen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie