Scholen weigeren homoblad

Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Jelle........Ziet wat de gevolgen zijn van de kerkelijke stappen.
Dat is natuurlijk onzin. Homosexualiteit komt in Genesis al aan de orde. Toen waren er nog geen kerkelijke stappen gezet dacht ik zo...........

In in het oude Rome was het met het openlijk praktiseren van homo's nog wel even wat erger gesteld als vandaag de dag.........

Dit even ter info.

Een 'breekje' van Breekijzertje

Breekie, als de kerk zelf het hele homo gebeuren goedkeurd dan kan je van te voren uitrekenen dat de wereld dat met graagte opneemt.
Juist de kerk zou aan moeten geven dat homofiel gedrag (de uitfoefening ervan) smerig is en tegen alles indruist.
Daarom als de kerk al zo vervallen is dat homo's mogen trouwen , homohuwelijken worden gesloten dan hebben we te maken met een kerk die zich niet meer een kerk de kerk van Christus kan noemen. Dan is men zover van Christus afgedwaald dat de wereld geen verschil meer ziet tussen de wereld en de kerk.
Dan begrijpt de wereld ook niet meer waarom reformatorische scholen deze vunzige bladen niet wil verspreiden. Waarom niet? de kerk zegent toch homo's in?

Dus in dit verhaal kan de kerk nu wel zijn mond houden want het recht op commentaar heeft men totaal verkwanselt.
parsifal

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Jelle........Ziet wat de gevolgen zijn van de kerkelijke stappen.
Dat is natuurlijk onzin. Homosexualiteit komt in Genesis al aan de orde. Toen waren er nog geen kerkelijke stappen gezet dacht ik zo...........

In in het oude Rome was het met het openlijk praktiseren van homo's nog wel even wat erger gesteld als vandaag de dag.........

Dit even ter info.

Een 'breekje' van Breekijzertje

Breekie, als de kerk zelf het hele homo gebeuren goedkeurd dan kan je van te voren uitrekenen dat de wereld dat met graagte opneemt.
Juist de kerk zou aan moeten geven dat homofiel gedrag (de uitfoefening ervan) smerig is en tegen alles indruist.
Daarom als de kerk al zo vervallen is dat homo's mogen trouwen , homohuwelijken worden gesloten dan hebben we te maken met een kerk die zich niet meer een kerk de kerk van Christus kan noemen. Dan is men zover van Christus afgedwaald dat de wereld geen verschil meer ziet tussen de wereld en de kerk.
Dan begrijpt de wereld ook niet meer waarom reformatorische scholen deze vunzige bladen niet wil verspreiden. Waarom niet? de kerk zegent toch homo's in?

Dus in dit verhaal kan de kerk nu wel zijn mond houden want het recht op commentaar heeft men totaal verkwanselt.
Als je woorden als smerig en vunzig zou vervangen door zondig zou ik een end mee kunnen gaan. Nu is het simpelweg beledigend. Neemt niet weg dat er genoeg plaatselijke gemeentes zijn die hun mond open kunnen trekken.

Vaya con Dios,

parsifal
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door anemoon
Alkleen al de gedachte aan twee zoenende mannen staat me al tegen
ik zag pas 2 zoenende mannen
of nee, eigenlijk zag ik 1 man die heel hartelijke een andere man zoende...
eerst griezelde ik er ook van
maar toen ineens zag ik dat het echt was!

het gebeurde in het ziekenhuis
onze zwager ligt daar zeer ernstig ziek
en terwijl wij daar op bezoek waren kwam ineens zijn beste vriend binnen
en die zoende heel echt en hartelijk zijn doodzieke vriend en aaide hem daarbij heel zachtjes over zijn kletsnat bezwete hoofd...
het was ontroerend om te zien
nee, het zijn geen homo's, maar vrienden door dik en dun...!!!

Wa versta jij onder zoenen dan???
'
Kijk, dat twee vrienden elkaar ter begroeting een kus geven kan volgens mij best. Kijk alleen al eens naar onze arabische vrienden. Die zoenen elkaar ook.

Maar als twee mannen elkaar een beetje liggen af te lebberen, dan draaid mijn maag andersom.
Idd, brrr 2 slobberende mannen is echt :(

Een kus kan iedereen van mij krijgen :ki, maar nee zoenen is maar aan 1 persoontje voorgehouden. :in
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
visje

Bericht door visje »

tja, ook bij dit gedoe maken we weer eens kennis met de tolerantie van de toleranten
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

en pim:
Idd, brrr 2 slobberende mannen is echt
jij verstaat onder zoenen dus: slobberen
:D:D:D
Als 2 mannen zoenende bewegingen maken noem ik dat idd slobberen :D
Hartelijke groet,

Pim.

Unionist

Bericht door Unionist »

Wat een discussie op niveau zeg!

Laten de media het maar niet in de gaten krijgen. Dan stelt Ayaan morgen vragen aan Donner.

"Is het de minister bekend dat er op het forum van eh.. ehh. ik krijg de naam niet uit mijn strot..."

"Om Sions Wil? "

"U zegt het. Dat op die haat-site op een denigrerende wijze gepost wordt over anders-seksuelen? En wat dacht de minister van justitie daaraan te doen? Heeft u de website nu nog niet gesloten? Is er al een comité OSW-watch of OSW-alert opgericht, met subsidie uiteraard?"

Ja, jullie vinden 2 zoenende mannen vies hè? Nou, pas zag ik op de tv iemand die daar héél anders over dacht. Het is een beetje een expliciet verhaal, maar ik hoop dat het van de moderators mag. Ik zal proberen het netjes te hoduen.

In een park ergens in een stad kwamen nogal vaak homo's bijeen voor hun contacten, zeg maar. Dat vond iedereen heel normaal.

Nu verschoof het publiek een beetje, in plaats van homo's kwamen nu ook hetero's in het park voor hun contacten. Dat ging voor een mevrouw van GroenLinks niet de goede kant op. "Van homo's heb je geen last, maar hetero's zijn veel langer bezig en het maakt ook veel meer geluid..", zo betoogde ze op tv.

Bah.

[Aangepast op 11/10/04 door Unionist]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Pim

en pim:
kan je niet even een filmpje plaatsen, ik weet echt niet wat je bedoelt :pu:pu:pu
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
De stemming stijgt, het niveau daalt.
Hartelijke groet,

Pim.

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Pim

en pim:
kan je niet even een filmpje plaatsen, ik weet echt niet wat je bedoelt :pu:pu:pu
Ga jij maar ff Googlen. Die zooi hoef ik niet op mijn PC.
Hartelijke groet,

Pim.

anne

Bericht door anne »

Bedoel je zoiets?
http://www.zoenbutton.nl/affiche04_mini.jpg

[Aangepast op 11/10/04 door anne]
Jelle

Bericht door Jelle »

Laten de media het maar niet in de gaten krijgen. Dan stelt Ayaan morgen vragen aan Donner.

"Is het de minister bekend dat er op het forum van eh.. ehh. ik krijg de naam niet uit mijn strot..."

"Om Sions Wil? "

"U zegt het. Dat op die haat-site op een denigrerende wijze gepost wordt over anders-seksuelen? En wat dacht de minister van justitie daaraan te doen? Heeft u de website nu nog niet gesloten? Is er al een comité OSW-watch of OSW-alert opgericht, met subsidie uiteraard?"

Ja, jullie vinden 2 zoenende mannen vies hè? Nou, pas zag ik op de tv iemand die daar héél anders over dacht. Het is een beetje een expliciet verhaal, maar ik hoop dat het van de moderators mag. Ik zal proberen het netjes te hoduen.

In een park ergens in een stad kwamen nogal vaak homo's bijeen voor hun contacten, zeg maar. Dat vond iedereen heel normaal.

Nu verschoof het publiek een beetje, in plaats van homo's kwamen nu ook hetero's in het park voor hun contacten. Dat ging voor een mevrouw van GroenLinks niet de goede kant op. "Van homo's heb je geen last, maar hetero's zijn veel langer bezig en het maakt ook veel meer geluid..", zo betoogde ze op tv.

Bah.

[Aangepast op 11/10/04 door Unionist]
Dit heeft niets met een haat site te maken.
Alleen is men in deze tijd al zo ver afgezakt dat wat vroeger smerig was nu ineens niet meer smerig genoemd mag worden.
We mogen zefs niet meer zeggen dat de Heere het een gruwel vind, want ook daarmee doe je deze mensen onrecht aan.
Nou wat ze er ook van vinden en of wat ook van gezegd mag worden, voor mij is het en blijft het smeerlapperij en daar doet ook H. Ayaan niets aan.
Wat zonde is mag zonde genoemd worden. maar ja helaas niet meer in deze tijd.

Vroeger was iemand die wat uit jou aut gestolen had een dief maar in deze tijd is het geen dief meer maar ben jij degenen die de aanleiding geeft tot diefstal.
Zo ook met de homo's. Zelfs de kerk moet voorzichtig omgaan met deze zonde, gewoon goed keuren, en niet zeuren,
Unionist

Bericht door Unionist »

ik weet wel dat dit geen haat-site is, maar verplaats me even in de huid van de liberale fundamentalisten.

Toch moeten we oppassen met opmerkingen als "lebberende mannen zijn smerig". Dan verlaag je jezelf tot het niveau van de borreltafel. Zonde moet zonde genoemd worden, maar niet vanuit de hoogte.

Wat doen wij trouwens voor onze homoseksuele naaste?
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

ik weet wel dat dit geen haat-site is, maar verplaats me even in de huid van de liberale fundamentalisten.

Toch moeten we oppassen met opmerkingen als "lebberende mannen zijn smerig". Dan verlaag je jezelf tot het niveau van de borreltafel. Zonde moet zonde genoemd worden, maar niet vanuit de hoogte.

Wat doen wij trouwens voor onze homoseksuele naaste?
Wat betreft het niveau van de opmerkingen, ok, het was een beetje borrelpraat.

Maar de kern van jouw opmerking: mag ik wel van je zeggen dat ik die beelden van onthoofdingsfilmpjes uit Irak smerig vind?
Hartelijke groet,

Pim.

gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

smerig was nu ineens niet meer smerig
voor mij is het en blijft het smeerlapperij
dat homofiel gedrag
Wat de een smerig is vindt de ander lekker.
Fysiek gezien is het precies hetzelfde als hetgeen je met je vrouw/man doet. Smerig?
Laten we het gewoon afschuwelijke zonden noemen ipv allergisch te reageren.
Zeker is het onverstandig om een kerkverband als niet-kerk van Christus af te keuren. Daarmee veeg je alle gemeente's van betreffend kerkverband van tafel.
Overigens vind ik het bijvoorbaat een vreemde gedachte om onderscheid te maken in kerkverbanden als gemeente's van Christus. De gemeente van Christus zijn de levende leden. Niet het verband of denominatie waartoe deze leden behoren.
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
Plaats reactie