ik moet wat bekennen

refo

Bericht door refo »

Ik stel voor dat de moderatoren ook gemodereerd kunnen worden. Het hoeft hier toch geen hypercorrect clubje te worden?
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door MB
En waarom is Barryvrouw geblokkeerd en lily , tukkertje?????

Dat Barryvrouw is geblokkeerd is denk een misverstand wat had ze dan gezegd?

Misschien is tukkertje wel geblokkeerd om anderen een kans te geven om als superposter nummer 1 te worden?

[Aangepast op 29/6/04 door MB]
dit wilde ik eerlijk gezegd ook gaan vragen, vooral omdat het toch alledrie regelmatige posters waren.
Misschien is het goed als de admins een (gesloten) topic maken waarin ze vertellen als er iemand is geband en waarom, vooral als het om mensen gaat die dagelijks posten.
Andre

Bericht door Andre »

wist niet dat roomse een probleem waren weer wat geleerd. Maar maakt niet uit eigenlijk.

Wat ik zie is dat er onderling meer strijd is dan tussen katholiek en protestant.
En dat er ook wat vooroordelen zijn tov de H. Eucharistie. Maar dan kan je beter met katholieken praten dan over.
Maar goed laat maar.
Ik reageer niet meer.

Het ga jullie alle goed!!
Gegroet.
wim

Bericht door wim »

Oorspronkelijk gepost door Jongere
En waarom is Barryvrouw geblokkeerd en lily , tukkertje?????

Dat Barryvrouw is geblokkeerd is denk een misverstand wat had ze dan gezegd?

Misschien is tukkertje wel geblokkeerd om anderen een kans te geven om als superposter nummer 1 te worden?

[Aangepast op 29/6/04 door MB]
dit wilde ik eerlijk gezegd ook gaan vragen, vooral omdat het toch alledrie regelmatige posters waren.
Misschien is het goed als de admins een (gesloten) topic maken waarin ze vertellen als er iemand is geband en waarom, vooral als het om mensen gaat die dagelijks posten.
Kom net terug van vakantie, blijkt ineens een aantal mensen verbannen te zijn. Alle berichten die eventueel aanleiding kunnen zijn, zijn verdwenen. Wat is hier aan de hand???? :bu :pu:pu
Robert

Bericht door Robert »

Er zijn idd een aantal mensen gebanned (zie je onder hun username staan)........... ik ben nieuwsgierig!
Carpe Diem tamen Memento Mori
Vortigern

Bericht door Vortigern »

ik wacht in spanning af...
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Robert
Er zijn idd een aantal mensen gebanned (zie je onder hun username staan)........... ik ben nieuwsgierig!
Het kaf van het koren?

Er blijft een soort "OSW in Hersteld Verband" over.

Voor alle duidelijkheid: Als je nu nog niet bent geband behoor je tot de uitverkorenen............ :D

Een 'breekje' van Breekijzertje
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Het kaf van het koren?

Er blijft een soort "OSW in Hersteld Verband" over.

Voor alle duidelijkheid: Als je nu nog niet bent geband behoor je tot de uitverkorenen............ :D

Een 'breekje' van Breekijzertje
hm...
kheb zo een vaag vermoeden dat dit topic zo op slot gaat... :!
toch was de vraag serieus, kan even iemand vertellen waarom ze weg zijn?
nicname

Bericht door nicname »

Het enige dat ik me erbij voor kan stellen waarom ze geband zijn is dat er op een (soms wat persoonlijke) vervelende manier gediscusseerd werd, waarbij soms dingen gezegd werden, die niet zo leuk, netjes en beleefd waren. Dit gebeurde vooral in gesprekken tussen deze 3 personen. (en dan meestal 2 tegen 1) Af en toe las ik mee en dan dacht ik: Hallo, kan dat niet wat minder!!!
Misschien dachten de Mods er ook zo over. Overigens waren ze toch gewaarschuwd??

Natuurlijk moet zo'n forum leuk blijven en geen moddergooien naar elkaar!
Maar misschien waren er wel andere redenen,...(ik ben geen Mod ;))

Groetjes Nic
Robert

Bericht door Robert »

Zijn ze ge-perm-banned of ge-temp-banned...?
Carpe Diem tamen Memento Mori
Adryan

Bericht door Adryan »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Het enige dat ik me erbij voor kan stellen waarom ze geband zijn is dat er op een (soms wat persoonlijke) vervelende manier gediscusseerd werd, waarbij soms dingen gezegd werden, die niet zo leuk, netjes en beleefd waren. Dit gebeurde vooral in gesprekken tussen deze 3 personen. (en dan meestal 2 tegen 1) Af en toe las ik mee en dan dacht ik: Hallo, kan dat niet wat minder!!!
Misschien dachten de Mods er ook zo over. Overigens waren ze toch gewaarschuwd??

Natuurlijk moet zo'n forum leuk blijven en geen moddergooien naar elkaar!
Maar misschien waren er wel andere redenen,...(ik ben geen Mod ;))

Groetjes Nic
Dat dacht ik ook wel eens. Maar om gelijk te bannen vind ik toch wel erg rigoreus. En als het om personen ging die dat altijd deden..... Dat viel mijns inziens wel mee.
Jongere

Bericht door Jongere »

Vroeg ik me ook af. Maar gezien de tijd dat ik ze niet ben tegengekomen ziet het er redelijk perm uit. En ook omdat tukker maar 1 sw heeft staan.
Mod/Admin? :pu
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Vroeg ik me ook af. Maar gezien de tijd dat ik ze niet ben tegengekomen ziet het er redelijk perm uit. En ook omdat tukker maar 1 sw heeft staan.
een temp ban zou toch iets van 72 uur duren of zo?
Adryan

Bericht door Adryan »

Oorspronkelijk gepost door Vortigern
een temp ban zou toch iets van 72 uur duren of zo?
Telt de zondag mee in de 72 uur? Laatste posting bij tukker is 25-06 en bij barryvrouw 26-06.
Tijdelijke ban zou bij 2 sw zijn en definitief bij 4 sw
Plaats reactie