Lodewijk de Waal moet weg

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Heej Pim ben ik nou gek of zit jij de boel te saboteren?
Of jij gek bent, heeft even niet met deze topic of mijn gedrag te maken, dat staat daar los van! :D

Maarreh sorry, Egbert, maar ik had m al weer weggehaald. Hij was teveel off-topic dacht ik.... :D
Afbeelding
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Egbert
Heej Pim ben ik nou gek of zit jij de boel te saboteren?
Of jij gek bent, heeft even niet met deze topic of mijn gedrag te maken, dat staat daar los van! :D

Maarreh sorry, Egbert, maar ik had m al weer weggehaald. Hij was teveel off-topic dacht ik.... :D
Afbeelding
Als het over off-topic gaat kan ik nog wel meer postings weghalen, dus daarvoor hoef je het niet te laten, maar ik ben bijna gedwongen om ook mijn postings te verwijderen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Napoleon

Bericht door Napoleon »

Oorspronkelijk gepost door PimEn je 'tegenstanders' uit de weg ruimen riekt naar Sovjet praktijken. ;)
Zou nog niet eens zo'n gek idee zijn om op die manier te werk te gaan, doet ook sterk denken aan de in Nederland aan de gang zijnde gangsteroorlog met z'n liquidaties!
Plaats reactie